قیمت روز طلا هر گرم 1,469,000 تومان

جواهرات مناسب رنگ پوست؛ چه جواهری به پوست من می‌آید؟

0 6,346

آیا شما هنگام انتخاب لباس به رنگ پوستتان توجه می‌کنید؟ اگر پاسخ بله است، خوب است بدانید که تناژ رنگ پوست شما در انتخاب اکسسوری‌ها و به‌ویژه طلا و جواهرات نیز تأثیر فراوانی خواهد داشت. در واقع هر رنگ طلا و جواهر با یک تناژ پوستی جذاب‌تر و زیباتر به‌نظر می‌رسد و با آن هارمونی ایجاد می‌کند. می‌دانید که زیورآلات طلا در رنگ‌های متنوعی ساخته می‌شوند که محبوب‌ترین آن‌ها سفید، زرد و رزگلد هستند. همچنین سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی که در جواهرات به‌کار می‌روند نیز رنگ‌های مختلفی دارند. پس اگر تابه‌امروز هنگام انتخاب و خریداری طلا و جواهرات به طرح و مدل، قیمت و کاربرد آن دقت داشتید، این نکته را نیز در نظر بگیرید که زمینه‌ی پوست شما چه رنگ و چه تناژی دارد. اما جواهرات مناسب رنگ پوست شما کدامند؟ رنگ طلای مناسب پوست سبزه کدام است و طلای سفید به چه رنگ پوستی می‌آید؟

راهنمای تشخیص رنگ پوست بدن برای ست کردن طلا

پیش از اینکه بررسی کنیم کدام رنگ طلا و جواهرات برای کدام رنگ پوست مناسب است، بهتر است بدانیم که چطور باید رنگ پوست بدن را تشخیص دهیم. یادتان باشد رنگ پوست بدن انواع متفاوتی دارد و علاوه‌بر روشن یا تیره بودن آن، گرمی یا سردی پوست نیز برای تعیین رنگ آن مهم است. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای تشخیص رنگ پوست بدن این است که به رگ‌های مچ دستتان توجه کنید.

  • اگر رنگ رگ‌های مچ دست شما آبی یا بنفش است، رنگ پوست شما تن سرد دارد؛ یعنی ته‌مایه‌های صورتی، قرمز و آبی.
  • اگر رنگ رگ‌های مچ دست شما سبز است، رنگ پوست شما تن گرم دارد؛ یعنی ته‌مایه‌های زرد، هلویی و طلایی.
  • اگر رنگ رگ‌های مچ دست شما بین سبز و آبی است و تشخیص دقیق آن مشکل است، رنگ پوست شما خنثی است.

پوست بدن شما تن گرم دارد؟ پس بهتر است برای انتخاب طلا و جواهرات به‌سراغ رنگ‌های طلایی و زرد بروید. همچنین بهترین جواهرات مناسب رنگ پوست گرم آن‌هایی هستند که نگین سبز، زرد، نارنجی، قرمز، قهوه‌ای و هلویی دارند. از معروف‌ترین سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی زردرنگ که در جواهرات به‌کار می‌روند و برای افرادی با رنگ پوست گرم مناسبند، می‌توانیم یاقوت زرد، کوارتز زرد، اوپال یا چشم گربه و زیرکن را نام ببریم. همچنین یاقوت سبز، زبرجد و یشم از سنگ‌های سبزرنگ به‌شمار می‌آیند. الماس هم که سنگی شیشه‌ای، براق و چشمگیر است، برای هر رنگ پوستی جذاب به نظر می‌رسد.

خرید از گالری طلاباش: دستبند سنگی طلا

 

طلا و جواهرات مناسب رنگ پوست سرد یا خنک

رنگ پوست بدن شما سرد یا خنک است؟ پس بهترین انتخاب برای شما طلای سفید است. بهترین جواهرات مناسب پوست سرد هم مدل‌هایی هستند که در آن‌ها از سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی سفیدرنگی چون مروارید و الماس استفاده شده است. همچنین سنگ‌هایی با رنگ قرمز، آبی، سبز و بنفش نیز برای رنگ پوست سرد بسیار جذاب به‌نظر می‌رسند. سنگ آمیتیس از سنگ‌های بنفش‌رنگ بسیار محبوب است. یاقوت کبود، تانزانیت، زمرد و عقیق آبی هم از سنگ‌های آبی‌رنگ زیبا و مشهور به‌شمار می‌آیند. یاقوت سرخ و لعل نیز سنگ‌های قرمزرنگ جذابی هستند.

خرید از گالری طلاباش: انگشتر زنانه

طلا و جواهر مناسب رنگ پوست خنثی

رنگ پوست خنثی دارید؟ پس در این مورد خوش‌شانس هستید و انتخاب طلا و جواهرات برایتان ساده خواهد بود. تمام رنگ‌های طلا و جواهرات برای رنگ پوست خنثی جذاب و مناسب است و می‌توانید با خیال راحت هر سنگ یا هر رنگ طلا را با پوستتان ست کنید.

خرید از گالری طلاباش: گردنبند زنانه

 

طلا و جواهر مناسب رنگ پوست سبزه

شاید تعجب کنید اما اگر رنگ پوست سبزه دارید، دست شما در انتخاب طلا و جواهر باز است و به‌راحتی می‌توانید هر رنگ طلا و جواهراتی که دوست دارید را خریداری کنید. چون پوست شما کمی تناژ گرم نیز دارد، طلای زرد به شما جلوه‌ی بسیاری می‌دهد و طلای سفید هم به‌خاطر تضادی که با تیرگی رنگ پوستتان به‌وجود می‌آورد، چشمگیر به‌نظر می‌رسد. می‌توانید از ترکیب طلای سفید و زرد استفاده کنید که بهترین گزینه است، اما یادتان باشد به‌سراغ نگین‌های تیره نروید چون پوست شما را کدر نشان می‌دهد.

خرید از گالری طلاباش: انگشتر طلا زنانه

 

طلا و جواهر مناسب رنگ پوست گندمی

طلا و جواهرات مناسب برای پوست گندمی، طلای زرد است؛ چرا که پوست شما گرمی زیادی دارد و طلای زرد با آن به‌خوبی تطبیق پیدا می‌کند. همچنین طلای رزگلد هم می‌تواند برای کسانی که پوست گندمی دارند انتخاب مناسبی باشد. طلای رزگلد علاوه‌بر رنگ طلایی آن، رنگ صورتی دارد که با پوست گندمی به‌خوبی هم‌نشین می‌شود و به آن حال‌وهوای نشاط و تازگی می‌بخشد.

خرید از گالری طلاباش: زنجیر طلا زنانه

 

طلا و جواهرات مناسب رنگ پوست سفید

اگر پوست بدن شما روشن و سفید است، هر رنگ طلا و جواهرات برایتان مناسب و جذاب به‌نظر می‌رسد؛ اما بهترین انتخاب آن است که به‌سراغ مدل‌هایی با رنگ روشن بروید. جواهرات روشن و ساده با رنگ پوست شما هم‌نشینی خوبی پیدا می‌کنند و توجه را به‌سمت آن جلب خواهند کرد.

خرید از گالری طلاباش: دستبند زنانه

طلای سفید به چه پوستی می‌آید؟

همانطور که می‌دانید طلای سفید یکی از انواع پرطرفدار طلاست. طلای سفید از ترکیب طلا با فلزاتی چون پالادیوم، نیکل، منگنز، روی، مس و نقره به‌دست می‌آید و روی آن یک لایه رادیوم آب‌کاری می‎‌شود که جلا و درخشش آن را بیشتر می‌کند. اغلب افرادی که طرفدار سادگی هستند و سبک مینیمال را می‌پسندند، طلای سفید را انتخاب می‌کنند که با هر رنگ لباسی نیز به‌راحتی ست می‌شود.

یادتان باشد بشر از دوران باستان به فکر زیبایی و تزئین خود بوده و معیارهای زیبایی و جذابیت به اندازه‌ی طول عمر انسان تغییر کرده است. چیزی که برای شما زیبا و جذاب به‌نظر می‌رسد، ممکن است برای دیگری معمولی یا حتی زشت باشد. پس خودتان را محدود به قوانین دنیای مد نکنید و چیزی را بپوشید و انتخاب و خریداری کنید که دوستش دارید و به شما حس بهتری می‌دهد. مهم نیست رنگ پوست شما سفید است یا گندمی، مهم این است که طلا و جواهرات را با عشق و شوق انتخاب کنید و هنگام استفاده از آن لذت ببرید. این چیزی است که شما را در زیباترین حالت ممکن نشان می‌دهد! اگر قصد خرید طلا و جواهرات متنوع و باکیفیت را دارید، پیشنهاد می‌کنیم سری به سایت طلاباش بزنید و از جدیدترین مدل‌ها دیدن کنید.

در صورت تمایل به خرید زیورآلات طلای زرد، سفید یا رزگلد و زیورآلات دست‌ساز نقره از شما دعوت می‌کنیم تا از بازار آنلاین طلا و نقره‌ی طلاباش دیدن کنید و از بین مدل‌های بسیار متنوع طلاباش، زیورآلات متناسب با رنگ پوست خود را پیدا کنید.

 

مشاهده و خرید انواع زیورآلات طلا

 

مشاهده و خرید انواع زیورآلات نقره

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.