قیمت روز طلا هر گرم 1,469,000 تومان

جواهرات مینیمال و نحوه‌ی استایل کردن با آن‌ها

0 3,512

کوکو شنل، طراح معروف دنیای مد می‌گوید:

قبل از اینکه از خانه خارج شوید، در آینه به خودتان نگاه کنید و یک چیز را کم کنید.

کوکو شنل

منظور از یک چیز، چیزی اضافی در استایل شماست که قابل حذف است؛ مثل طرح‌های شلوغ و ماکسیمال یا قطعات بزرگ جواهرات که استفاده‌ی نادرست از آن‌ها می‌تواند کل استایل شما را شلوغ و به‌هم‌ریخته نشان دهد. تمام شاخه‌های مد و فشن در حال کاستن از شلوغی‌ها و آشفتگی‌ها هستند و ایده‌ی مینیمالیسم و استایل مینیمال همه‌جا طرفدار پیدا کرده است! جواهرات مینیمال هم مدتی است که به یکی از ترندهای بزرگ و دوست‌داشتنی تبدیل شده‌اند.

شما هم به جواهرات مینیمال علاقه‌مندید؟ می‌دانید چطور باید جواهرات مینیمال را با استایل‌تان ست کنید؟ قرار است در مورد جواهرات مینیمال صحبت کنیم. برای شما پیشنهادات هیجان‌انگیزی داریم و قرار است آیتم‌های مینیمال طلاباش را هم به شما معرفی کنیم.

کدام جواهرات مینیمال هستند؟

جواهرات مینیمال مدل‌های ساده و ظریفی هستند که زیبایی ظاهر و استایل شما را از این رو به آن رو می‌کنند، حتی اگر بسیار کوچک باشند. این مدل جواهرات برای طرفداران استایل مینیمال و سبک‌های کلاسیک فوق‌العاده‌اند، اما هواخواهان مدل‌های ماکسیمال و پرزرق‌و‌برق هم شیفته‌ی این مدل‌های ساده و منحصربه‌فرد خواهند شد. جذاب‌‌ترین نکته در مورد جواهرات مینیمال این است که این مدل‌ها هرگز از مد نمی‌افتند، پس اگر برای خرید آن‌ها هزینه می‌کنید، مطمئن باشید برای همیشه می‌توانید در استایل خود از آن‌ها استفاده کنید. استفاده از جواهرات مینیمال مثل اضافه کردن جزئیات ریز اما چشمگیر به استایل شماست.

خرید از گالری طلاباش: دستبند زنانه

معمولاً جواهرات مینیمال طراحی‌های بسیار ساده، ابعاد کوچک و رنگ‌های یک‌دست دارند و از سنگ‌هایی با رنگ خنثی یا سفید و مشکی در آن‌ها استفاده می‌شود. برخلاف جواهرات ماکسیمال و پرزرق‌و‌برق که به تنهایی می‌توانند کل استایل شما را تحت‌تأثیر قرار دهند و به نقطه‌ی عطف استایل‌تان تبدیل شوند، جواهرات مینیمال تکمیل‌کننده‌اند و به استایل شما بُعد و جذابیت می‌دهند.

خرید از گالری طلاباش: گردنبند زنانه

 

آیا می‌توانیم چند تکه جواهر مینیمال را با هم ست کنیم؟

البته که می‌توانید! جواهرات مینیمال در کنار هم جذاب‌تر و چشمگیرتر هم به نظر می‌رسند. بهترین کار برای ست کردن چند تکه جواهر مینیمال این است که روی یک بخش از بدن تمرکز کنید. مثلاً به دست‌هایتان دقت کنید! اگر طرفدار انگشتر هستید، برای چند انگشت‌تان به سراغ انگشترهای مینیمال بروید. همین ایده را می‌توانید در تمام بخش‌های بدن پیاده کنید؛ دستبندهای مینیمال را برای مچ دست انتخاب کنید یا به سراغ گوشواره‌های مینیمال بروید. گردنبندهای لایه‌لایه‌ی مینیمال که ترند هستند هم انتخاب فوق‌العاده‌ای برای جذاب‌تر کردن استایل شما خواهند بود. می‌توانید از ترکیب گوشواره و گردنبند یا گوشواره و دستبند هم استفاده کنید.

خرید از گالری طلاباش: انگشتر زنانه

ست‌های مینیمال را فراموش نکنید اما یادتان باشد یک تکه جواهر مینیمال آنقدر چشمگیر است و کارش را خوب انجام می‌دهد که نیازی به هیچ شلوغ‌کاری‌ای نیست.

آیا جواهرات مینیمال استایل ما باید جنس و رنگ یکسانی داشته باشند؟

حتماً می‌دانید که اگر از جواهرات با متریال یکسان استفاده کنید، همه‌چیز جذاب‌تر به نظر می‌رسد و کل استایل شما شکیل‌تر و یک‌دست‌تر خواهد شد؛ با این حال هیچ قانون نوشته‌شده‌ای وجود ندارد که در مورد ست کردن جواهرات شما صحبت کند! بهترین کار این است که خودتان مدل‌های مختلف ست کردن جواهرات را امتحان کنید و ببینید هم‌نشینی یک جواهر با متریال رزگلد در کنار جواهری با متریال طلاسفید چطور است و با استایل شما چطور ست می‌شود. گاهی بهترین کار این است که کل استایل شیک شما با جواهرات هم‌رنگ و هم‌جنس تکمیل شود و گاه بهتر است به سراغ متریال‌ها و سنگ‌های مختلف بروید تا در استایلتان کنتراست ایجاد کنید.

گردنبند مینیمال

گردن از مهمترین نقاط بدن است، حالا تصور کنید آویزان کردن یک گردنبند بزرگ و ماکسیمال، چطور تمام توجه‌ها را به همان نقطه جلب می‌کند و کل استایل را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد؟ گردنبندهایی که طرح و مدل خاصی دارند را تنها می‌توانیم با لباس‌هایی که رنگ و مدل خاص دارند ست کنیم. پس چاره‌ی کار این است که به سراغ گردنبدهای مینیمال برویم که نه تنها در یک بخش از استایل خیرگی ایجاد نمی‌کنند، بلکه به کل ظاهرتان بُعد می‌دهند. یک گردنبند ساده‌ی طلایی با نگین‌های کوچک یا شاید یک گردنبند طلاسفید با تک‌نگین برلیان کوچک، همان چیزی است که می‌توانید با هر استایلی ست کنید.

خرید از گالری طلاباش: انگشتر زنانه

 

می‌توانید از ترکیب گردنبندهای مینیمال استفاده کنید و مدل لایه‌لایه را امتحان کنید؛ یعنی یک گردبند باریک و بلند را انتخاب کنید و آن را با یک چوکر مینیمال ست کنید.

 

گوشواره مینیمال

گوشواره‌ها یکی از تأثیرگذارترین جواهرات در استایل ما هستند و به سادگی با دیگر جواهرات ست می‌شوند. اگر قصد دارید از ترکیب جواهرات استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ گوشواره‌های میخی مینیمال بروید که فضای بسیار کمی را در کل استایل شما اشغال می‌کنند اما جلوه‌ی بی‌نظیری دارند. حالا با خیال راحت گردنبند یا دستبندتان را برای ست کردن با گوشواره انتخاب کنید.

خرید از گالری طلاباش: انگشتر طلا زنانه

 

اگر گوش شما چند پیرسینگ دارد، می‌توانید به سراغ گوشواره‌های مینیمال بروید. کنتراست بین رنگ‌های طلایی و نقره‌ای در انتخاب گوشواره‌ها جالب است! می‌توانید از این ایده برای انتخاب گوشواره‌هایتان استفاده کنید یا به سراغ طراح‌های متفاوت بروید یا مدل‌هایی با سنگ‌های رنگی مختلف را امتحان کنید که با هم ست می‌شوند. ترکیب مروارید و الماس را نادیده نگیرید. این ترکیب لایه‌لایه روی گوش‌های شما خوش می‌درخشد.

خرید از گالری طلاباش: گردنبند طلا زنانه

 

انگشتر مینیمال

انگشتر بهترین جواهری است که می‌توانید با خیال راحت و به طور روزانه آن را استفاده کنید. انگشترها و حلقه‌های مینیمال به سادگی با همه‌چیز ست می‌شوند و آنقدر راحت هستند که می‌توانید هنگام خواب هم آن‌ها را از انگشتتان بیرون نیاورید! اگر دوست دارید به سبک مینیمال استایل کنید، حلقه‌های باریک را انتخاب کنید و به سراغ مدل‌های شلوغ نروید. بعضی انگشترها مثل حلقه‌ی نامزدی یا حلقه‌ی ازدواج، همیشه روی انگشت ما می‌نشینند، پس یادتان باشد برای انتخاب انگشتر دیگر انگشت‌های دست‌تان، به حلقه‌تان توجه کنید و مطمئن باشید که با آن هم‌نشینی دارند. به سراغ مدل‌های باریک و بدون زرق‌وبرق بروید و اجازه دهید جذابیت اصلی دست‌های شما به عهده‌ی انگشتر حلقه‌تان باشد.

خرید از گالری طلاباش: دستبند طلا زنانه

اگر از حلقه استفاده نمی‌کنید، می‌توانید برای یکی از انگشت‌هایتان از مدل‌های نگین‌دار مینیمال هم استفاده کنید. مثلاً انگشت میانی برای این ایده انتخاب خوبی است. اگر دوست دارید همه‌چیز ساده‌تر باشد، فقط برای دو انگشت‌تان انگشتر انتخاب کنید: مثلاً انگشت میانی و انگشت شست. مدل‌های طرح‌دار را فرامو نکنید که بی‌نهایت چشم‌گیر و جذاب هستند!

 

دستبند مینیمال

اگر به دستبندهای مینیمال علاقه دارید، می‌توانید آن‌ها را به تنهایی، جفتی، سه‎ یا حتی چهارتایی استفاده کنید! هرچه تعداد لایه‌ها بیشتر باشد، مسلماً جذابیت مچ دست‌های شما بیشتر خواهد شد. می‌توانید دستبند مینیمال را در ترکیب با النگو یا بنگل مینیمال هم استفاده کنید؛ اما مطمئن باشید یک دستبند مینیمال آنقدر به تنهایی جذاب است که کل استایل شما را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. اگر اهل استفاده از ساعت هستید، به ست کردن دستبند با آن فکر کنید. بهتر است دستبند شما از نظر رنگ یا مدل طراحی با ساعتتان هماهنگ باشد.

خرید از گالری طلاباش: دستبند طلا مردانه
 
دستبند مینیمال
 

اکسسوری مینیمال

برای تکمیل استایل جذابتان به جز جواهرات، می‌توانید به سراغ انواع اکسسوری‌های مینیمال مثل سنجاق‌سر هم بروید. سنجاق‌سر یا دکمه سردست برای آقایان، از اکسسوری‌هایی هستند که استایل شما را تکمیل می‌کنند.

پیشنهاد می‌کنیم به سایت طلاباش سری بزنید و انواع مدل‌های جواهرات مینیمال را بررسی کنید. مطمئن باشید از انتخاب یک جواهر مینیمال هرگز پشیمان نخواهید شد و می‌توانید به سادگی آن را با استایل‌های مختلف ست کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.