قیمت روز طلا هر گرم 1,469,000 تومان

جدیدترین مدل های لباس مجلسی کوتاه و شیک سال 2022 اینجاست

0 15,481

در این مطلب قصد داریم انواع مدل لباس مجلسی کوتاه شیک 2022 را به شما معرفی کنیم تا در تمامی مجالس بدرخشید. لباس مجلسی کوتاه را می‌توان در مناسبت‌های مختلفی از مهمانی‌های دوستانه گرفته تا مجالس عروسی و مهمانی‌های رسمی شب پوشید. اما برای اینکه لباس در تن شما شیک و جذاب دیده شود، باید حتماً معیارهایی همچون فرم بدن، رنگ پوست، بلند یا کوتاه بودن قد خود را مدنظر داشته باشید.

ما در مطلبی جداگانه و جامع، درباره‌ی لباس مجلسی زنانه و دخترانه در مورد این معیارها به طور مفصل برایتان توضیح داده‌ایم. همچنین گفته‌ایم، در نظر گرفتن رسمی یا نیمه‌رسمی بودن مراسم و حتی اکسسوری‌هایی که انتخاب می‌کنید نیز در انتخاب متناسب‌ترین لباس مجلسی بسیار اهمیت دارد.

اما در این مطلب قصد داریم به طور ویژه در مورد انواع لباس‌های مجلسی «کوتاه» صحبت و توضیح دهیم که در سال 2022 چه مدل‌ها، رنگ‌ها و جنس‌هایی مد هستند. تا انتهای مطلب با بلاگ طلاباش همراه باشید.

مدل لباس مجلسی لمه شنی کوتاه

یکی از انواع مدل لباس مجلسی کوتاه شیک 2022، مدل لمه شنی است. لَمِه شنی چیست؟ یک نوع جنس پارچه است که منحصراً برای لباس‌های شب و لباس‌های مجلسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پارچه، بافت ریزی دارد اما سطح پارچه دارای دانه‌های برجسته است. اصولاً پارچه‌های لمه به اندازه‌ی کافی ضخیم هستند که بدن‌نما نباشند. همچنین برای اینکه برجستگی‌های سطح پارچه، تن فرد را نخورد طوری طراحی می‌شوند که سطح داخلی آن لطیف و بدون نیاز به آستری باشد.

لباس‌های لمه در طرح‌های بسیار متنوعی دوخته و عرضه می‌شوند. اما در سال 2022 بیشتر از همه‌، لمه شنی مد است. لمه‌ی شنی به خاطر داشتن برق و درخشش زیاد خود، محبوبیت بسیاری دارد. این براقیت هم به دلیل وجود ذرات اکلیل است که به طور یکسان روی سطح پارچه پراکنده شده‌اند.

اگر لاغر اندام هستید لباس لمه رنگ روشن انتخاب کنید تا درشت‌تر دیده شوید. برعکس اگر اضافه وزن دارید، بهتر است رنگ‌های تیره‌ی لمه‌ی شنی همچون مشکی، قهوه‌ای تیره، شکلاتی و … را انتخاب کنید تا اندامتان باریک‌تر به نظر برسد.

همچنین بد نیست اشاره کنیم که لباس مجلسی لمه شنی کوتاه برای افراد بلندقد بسیار مناسب‌تر از افراد کوتاه قد است. اما به این معنی نیست که افراد قدکوتاه نمی‌توانند این تیپ لباس‌ها را بپوشند. بلکه این افراد فقط باید رنگ و طرحی انتخاب کنند که کوتاهی قدشان را پنهان کند.

خرید از گالری طلاباش: دستبند زنانه

 

قیمت لباس مجلسی لمه شنی کوتاه با توجه به جنس پارچه، کیفیت دوخت و طرح لباسی که انتخاب می‌کنید، متغیر است. اما به طور کلی این لباس‌ها قیمت بالایی دارند. در ادامه می‌توانید عکس انواع مدل لباس مجلسی لمه شنی کوتاه را مشاهده کنید.

مدل لباس مجلسی کوتاه گیپور

لباس مجلسی کوتاه گیپور نیز از دیگر مدهای سال 2022 است. پارچه‌ی گیپور از پرطرفدار‌ترین پارچه‌ها برای دوخت‌ انواع لباس مجلسی به شمار می‌رود. گیپور که یک کلمه‌ی فرانسوی است و اولین پارچه‌های گیپور هم در همین کشور تولید شده‌اند، طراحی‌ها و قیمت‌های بسیار متنوعی دارند. البته باید توجه داشته باشید که گیپور و دانتل را با هم اشتباه نگیرید، چرا که این دو پارچه بسیار شبیه هم هستند. برجسته بودن گل‌ها بدون زمینه‌ی توری ویژگی بارز گیپور است. در بافت گیپور فضای خالی بیشتری نسبت به پارچه‌های دانتل وجود دارد. از طرفی دیگر پارچه‌ی دانتل دارای زمینه‌ی ساده و اشکال برجسته است.

خرید از گالری طلاباش: گردنبند زنانه

از آنجا که پارچه‌های گیپور در طرح‌های مختلف عرضه می‌شوند، محدودیت سنی در استفاده از این لباس‌ها وجود ندارد؛ از دختربچه‌ها تا خانم‌های میان‌سال و مسن همه می‌توانند لباس مجلسی گیپور بپوشند. این نوع پارچه‌ها در عین ظاهری با وقار، بسیار خیره‌کننده و لوکس هستند.

در ادامه می‌توانید عکس انواع مدل لباس مجلسی کوتاه گیپور را مشاهده کنید.

مدل لباس پرنسسی دخترانه کوتاه

لباس پرنسسی کوتاه از نامش مشخص است، لباسی با دامن پفی کوتاه بوده که شما را شبیه پرنسس‌ها نشان می‌دهد. اصولاً لباس‌های پرنسسی را با دامن بلند می‌دوزند. اما برای دختربچه‌ها یا دخترهای نوجوان که دوست دارند لباسشان حالت عروسکی داشته باشد، دامن‌ لباس را کوتاه در نظر می‌گیرند. اکثر دخترها در سنین کودکی و نوجوانی عاشق لباس عروس و دامن‌های پفی هستند. آنها دوست دارند مثل یک پرنسس کوچک و زیبا در مجلس بدرخشند. بهترین روش برای این کار، پوشیدن لباس‌های پرنسسی شیک و کوتاه است.

مدل لباس پرنسسی دخترانه کوتاه می‌تواند با آستین بلند، آستین کوتاه یا آستین‌های پفی همراه باشد. در ادامه عکس انواع مدل لباس پرنسسی دخترانه کوتاه را مشاهده می‌کنید.

خرید از گالری طلاباش: انگشتر زنانه

لباس مجلسی گیپور و ساتن کوتاه

گیپور در لباس مجلسی عموماً به‌عنوان پارچه‌ی اصلی لباس یا به عنوان بالاتنه به همراه دامنی با جنس‌های حریر، ساتن، اطلس یا ریون استفاده می‌شود. لباس مجلسی گیپور و ساتن کوتاه که از مدل‌های رایج سال 2022 است، قیمت بالاتری نسبت به لباس‌های گیپور ساده دارند. در ادامه می‌توانید عکس انواع لباس مجلسی گیپور و ساتن کوتاه را مشاهده کنید.

خرید از گالری طلاباش: دستبند طلا زنانه

مدل لباس حریر کوتاه

پارچه‌ی حریر بسیار نازک، سبک و لطیف بوده که دلیلش استفاده از ابریشم طبیعی یا مصنوعی در بافت آن است. وقتی میزان ابریشم مورد استفاده در پارچه تغییر می‌کند، نه تنها جنس پارچه بلکه نام پارچه هم تغییر می‌کند. به همین خاطر است که مثلاً لباس حریر کرپ، حریر کریشه، ژورژت و … داریم.

در ادامه عکس انواع مدل لباس حریر کوتاه را مشاهده کنید.

خرید از گالری طلاباش: گردنبند طلا زنانه

مدل لباس پولکی کوتاه

لباس پولکی کوتاه از دیگر مدهای لباس مجلسی در سال 2022 است. این پارچه‌ها اصولاً با قطعات پلاستیکی یا فلزی پوشانده شده که اندازه‌ها، شکل‌ها و رنگ‌های متفاوتی دارند. به پارچه‌های پولکی، پارچه‌های الماسی هم می‌گویند، چرا که از درخشش فوق‌العاده‌ای برخوردارند. پولک‌های روی لباس‌های مجلسی در اندازه‌های مختلفی از 2 میلی‌متر تا 30 میلی‌متر وجود دارند. بسیاری از آنها صاف و برخی خمیده هستند. اما اصولاً از این پولک‌ها برای انعکاس نور در جهت‌های مختلف استفاده می‌شود تا جذابیتتان دو چندان شود.

در ادامه عکس انواع مدل لباس پولکی کوتاه را می‌بینید.

خرید از گالری طلاباش: انگشتر نقره زنانه

مدل لباس مجلسی کوتاه ساده و شیک

لباس‌های مجلسی کوتاه که کاملاً ساده اما شیک هستند نیز در سال 2022 بسیار مد شده‌اند. شما می‌توانید یک پیراهن کوتاه مشکی با کفش پاشنه بلند هم‌رنگ بپوشید یا لباس‌های کوتاه رنگی اما ساده برای مجلس موردنظرتان انتخاب کنید. در زمان انتخاب انواع مدل لباس مجلسی کوتاه ساده بهتر است به اکسسوری‌های لباس توجه ویژه داشته باشید. از آنجا که لباسی ساده دارید، بهتر است با زیورآلات، کفش یا کیف به شیک‌تر دیده شدن استایلتان کمک کنید.

کلام آخر

در کنار تمام مواردی که برای انتخاب مدل لباس مجلسی کوتاه شیک 2022 گفتیم، لازم است اشاره کنیم که برای شیک بودن با لباس‌های رسمی باید از اکسسوری‌های متناسب با آن‌ها استفاده کنید. در این رابطه می‌توانید مطلب ما در مورد ست کردن جواهرات با لباس را بخوانید. همچنین اگر به دنبال خرید زیورآلاتی همچون نیم ست طلا یا سرویس طلا هستید، باید بدانید که ما در بازار آنلاین طلاباش انواع زیورآلات طلا و نقره را عرضه می‌کنیم. می‌توانید همان‌طور که در خانه هستید، هر کدام از زیورآلاتی که بیشتر با لباستان هماهنگی دارد را سفارش داده و درب خانه تحویل بگیرید.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.