قیمت روز طلا هر گرم 1,469,000 تومان

بهترین ادکلن مردانه؛ معرفی و بررسی بهترین عطرهای مردانه جهان

0 1,044

داشتن عطری مناسب برای مردان سخت پسند همیشه کار سختی بوده است. عطرهای با رایحه خاص که بوی دلفریبشان بتواند تاثیر زیادی روی فرد و اطرافیان وی بگذارد. همچنین زمانی که عطرشان در محیط پراکنده می‌شود، به افزایش اعتماد به نفس آقایان کمک می‌کند. اگر شما هم روی انتخاب عطر خود حساس هستید، تا انتهای مطلب همراه ما باشید. در این مطلب عطرهایی را معرفی می‌کنیم که می‌توان به راحتی لقب بهترین ادکلن مردانه روی آن‌ها گذاشت.

معرفی بهترین عطرهای مردانه جهان

شرکت‌های عطرسازی بزرگ جهان مانند دیور، کرید، شنل، آمواژ و… هر ساله در تلاش هستند تا محصولات جدید با بوی خاص به جهان عرضه کنند. همچنین این کارخانه‌های بزرگ در حال حاضر عطرهای منحصر به فردی را تولید می‌کنند که بوی بی‌نظیر آن‌ها طرفدارهای زیادی دارند. عطرهایی که اگر استفاده کنید، قطعا افراد زیادی نام آن‌ها را از شما خواهند پرسید. در ادامه بهترین عطرهای مردانه مشهور را معرفی می‌کنیم که باید آن‌ها را بشناسید.

آمواژ اینترلوده (Amouage interlude)

سلطنت، اولین واژه‌ای است که با شنیدن نام برند آمواژ به ذهن انسان خطور می‌کند. برندی لوکس که عطرهای بی‌نظیر آن توسط آقایان خاص و سخت پسند مورد استفاده قرار می‌گیرد. زمانی که از عطرهای برند آمواژ استفاده می‌کنید، یونیک بودن و اصالت را به دست می‌آورد. به همین دلیل اگر به دنبال بهترین عطر مردانه با رایحه منحصر به فرد هستید، باید آمواژ اینترلوده را در اولویت خریدتان قرار دهید.

ادکلن اینترلوده جزو عطرهایی است که در گروه بویایی چوبی شرقی قرار می‌گیرد. به همین دلیل طبع گرم به همراه رایحه شیرینی دارد که بیشتر این عطر را خاص می‌کند. همچنین ماندگاری عطر به شدت مناسب بوده و پخش بوی فوق‌العاده‌ای دارد.

نت اولیه آمواژ که به مشام می‌رسد، گیاهان خاص مانند پونه کوهی، فلفل و ترنج است که تندی عطر را نشان می‌دهد. البته تندی اولیه عطر شاید با سلیقه آقایان زیادی منطبق نباشد، اما باید به آمواژ اینترلوده فرصت دهید تا رایحه‌های کهربا، لابدانیوم و اوپوپوناکس خود را به همراه رایحه دودی نشان دهد. اینجاست که خاص بودن عطر آمواژ را درک خواهید کرد.

خرید از گالری طلاباش: انگشتر نقره مردانه

 

شنل بلو (Chanel Bleu)، عطری برای جنتلمن‌های واقعی

شنل بلو (Chanel Bleu) یکی از بهترین ادکلن‌های مردانه در دنیا است که باید در کمد هر جنتلمنی حضور داشته باشد. این عطر توسط برند مشهور فرانسوی شنل در سال 2014 عرضه شده و توانست در کمترین زمان ممکن فروش بسیار قابل توجهی به دست بیاورد. نت‌های اصلی بلو شنل که این عطر پرطرفدار را خاص می‌کند عبارتند از:

  • گریپ فروت
  • فلفل زنجبیل
  • چوب‌های جنگلی و صندل
  • لیمو و نعناع

در گذشته شیشه بلو شنل رنگ نقره‌ای داشت که محتویات آن قابل رویت نبود. اما در شیشه‌ی جدید سرمه‌ای و شفاف این عطر، اصالت طراحی شیشه قدیمی هم حفظ شده است.

وان میلیون (Paco Rabbane 1 Million)، شمش طلا در میان عطرها

عطر وان میلیون از برند پاکورابان (Paco Rabbane 1 Million) جزو بهترین عطرهای جهان است که طراحی منحصر به فردی دارد. شیشه این عطر با رنگ طلایی ساخته شده و طراحی کاملا مشابهی با شمش طلا دارد. به همین دلیل می‌توان خاص بودن را علاوه بر رایحه در طراحی شیشه آن نیز دید.

ادکلن مردانه وان میلیون در دسته عطرهای با رایحه چوبی قرار می‌گیرد. پس از اگر به رایحه‌های تند و تلخ علاقه دارید، وان میلیون بهترین ادکلن مردانه برای شما خواهد بود. این عطر بیشتر برای فصول سرد سال مناسب بوده و رایحه چرم و عنبر سائل نیز دارد. نت اولیه نیز مرکبات بوده و در نت‌های میانی می‌توان رایحه رز و دارچین را حس کرد.

کرید اونتوس (Creed Aventus) از بهترین ادکلن های مردانه

کرید اونتوس جزو بهترین ادکلن‌های مردانه جهان است که در دسته عطرهای لوکس و سلطنتی قرار می‌گیرند. برند کرید در سال 2010 میلادی اونتوس را معرفی کرد تا بتواند محصولی مناسب برای رقابت با سایر عطرهای سلطنتی به بازار عرضه کند. همچنین این عطر در زمان بسیار کمی توانست فروش بالایی به دست بیاورید، به طوری که به سختی می‌توان کسی را یافت که رایحه اونتوس را دوست نداشته باشد.

اگر به گروه عطرهای مدیترانه‌ای علاقه دارید، اونتوس باید در اولویت خرید شما قرار بگیرد. رایحه این عطر در واقع میوه است و طبعی خنک دارد. در نت‌ اولیه، رایحه آناناس، مویز، سیب و ترنج حس می‌شود. همچنین نت پایه عنبر، گل سنگ و وانیل است. شرکت کرید با چنین ترکیب منحصر به فردی توانست یک رایحه دراماتیک را برای اونتوس به وجود بیاورد.

خرید از گالری طلاباش: گردنبند نقره مردانه

 

ادکلن جیوانچی زریوس رژ (Givenchy Xeryus Rouge)

دوست داران عطر در جهان، نام پسر اول را روی زریوس رژ گذاشته‌اند. این عطر منحصر به فرد که در بازار ایران نایاب است، جزو بهترین ادکلن‌های مردانه کلاسیک است که سال 1995 به بازار عرضه شد. این عطر که رایحه شرقی دارد، بوی قدرتمندش یونان باستان را تداعی خواهد کرد.

اگر جزو افراد سخت‌پسند هستید و به دنبال یک عطر خاص می‌گردید، جیوانچی زریوس رژ را از دست ندهید. این عطر شیشه‌ای قرمز رنگ دارد که جذابیت ظاهری بالایی برای آن ایجاد کرده است. همچنین رایحه عطر بسیار تند بوده و پخش بو و ماندگاری آن کاملا شما را راضی می‌کند. نت پایه عطر مشک، صدر و چوب سفید است، اما در لحظه اسپری شدن ادکلن، رایحه ترخون، کاکتوس و پرتقال را حس خواهید کرد. همچنین ترکیب بوی فلفل قرمز شیرین و شمعدانی زریوس رژ را برای فصل سرد مناسب می‌کند.

زیورآلات مردانه طلاباش را دیده‌اید؟

از کلاسیک تا مدرن، هر استایل و سلیقه‌ای که داشته باشید در طلاباش می‌توانید انواع زیورآلات طلا و نقره را در مدل‌ها و قیمت‌های مختلف پیدا کنید.

دیور ساواج (Dior Sauvage)، عطری برای چهار فصل

دیور ساواج (Dior Sauvage) عطری است که دوستداران عطر به خوبی آن را می‌شناسند. عطری که به راحتی می‌توان عنوان بهترین ادکلن مردانه را روی آن گذاشت که بوی تلخش مردان جذاب و سخت پسند را هدف گرفته است.

دیور ساواج از سال 2015 با یک تبلیغ پر سر و صدا به بازار راه پیدا کرد. این عطر دارای رایحه معتدل بوده و می‌تواند در تمامی فصول سال مورد استفاده قرار بگیرد. در نت اولیه، می‌توان رایحه‌های بی‌نظیری از لابدانیوم، سدر، اسطوخودوس، خس خس، فلفل و ترنج حس کرد. همچنین غلظت ادتویلت، ماندگاری و پخش بوی ساواج را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

خرید از گالری طلاباش: دستبند مروارید نقره

 

پرفیومز د مارلی پگاسوس (Parfums de marly Pegasus)، از بهترین ادکلن های مردانه

ادکلن پارفومز د مارلی پگاسوس جزوهای عطرهای است که مردان لوکس پسند باید خریداری کنند. عطری که به راحتی می‌توان عنوان بهترین ادکلن مردانه از نظر ماندگاری را به دست بیاورد. این عطر یادآور پگاسوس، یکی از قهرمانان یونان باستان بوده و جزو ادکلن‌های قیمتی است. همچنین متاسفانه عطر پگاسوس نمونه‌های تقلبی بسیار زیادی دارد.

اگر به رایحه‌های شرقی علاقه دارید و عطرهای گرم و شیرین را می‌پسندید، پگاسوس کاملا نیازهای شما را برآورده خواهد کرد. این عطر دارای نت پایه چوب، وانیل، کهربا است. همچنین در نت پایانی می‌توانید رایحه یاس، بادام تلخ و اسطوخودوس را حس کنید.

عطر ورساچه اروس پورهوم (Versace Pour Homme)، یکی از بهترین ادکلن های مردانه

برند ایتالیایی ورساچه به ساخت عطرهای لوکس و منحصر به فرد مشهور است. عطرهایی مانند اروس پورهوم که برای افراد سخت پسند ساخته شده و می‌تواند یک بوی خوشایند را به پوشش شما اضافه کند. این عطر از سال 2012 به بازار ورود کرده و با نام ورساچه اروس نیز شناخته می‌شود.

این عطر دارای رایحه معتدل است که استفاده از اروس را در چهار فصل سال امکان‌پذیر می‌کند. همچنین رایحه اولیه سیب، نعنا، لیموترش و است که در ادامه با عطر وانیل، سد و تونکا همراه می‌شود. به همین دلیل ورساچه پورهوم را می‌توان در دسته بهترین عطرهای مردانه با رایحه شیرین قرار داد.

ادوتویلت مردانه تق هرمس (Hermes Terre d’hermes EDT)

بدون شک می‌توان گفت که هرمس جزو لوکس‌ترین برندهای جهان محسوب می‌شود. به همین دلیل عطری که با نام این برند عرضه می‌شود، باید هم واژه لوکس بودن را تداعی کند. اگر شما هم به دنبال بهترین عطر مردانه لوکس هستید، ادوتویلت تق هرمس (Hermes Terre d’hermes EDT) با تلفظ نام جالبش را از دست ندهید. همچنین نت‌های پایه، اولیه و میانی این عطر به شرح زیر است:

خرید از گالری طلاباش: دستبند نقره مردانه

 

  • نت پایه: نعناع هندی، بنزوئین، سدر و خس خس
  • نت میانی: گل شمعدانی و فلفل
  • نت اولیه: پرتقال و گریپ فروت

عطر دولچه اند گابانا د وان (Dolce & Gabbana The one)، از بهترین ادکلن های مردانه

 عطر د وان از برند D&G جزو بهترین عطرهای مردانه است که باید در کمد هر مردی وجود داشته باشد. این عطر که در سال 2015 به بازار عرضه شد، جزو محصولات لوکس با غلظت ادوپرفیوم محسوب می‌شود. همچنین افرادی که به رایحه‌های گرم و شیرین علاقه دارند، بهتر است به سراغ عطر در وان برند ایتالیایی دولچه اند گابانا بروند.

برند D&G برای نت اولیه این ادوپرفیوم از گریپ فروت و گیاهانی مانند گشنیز و ریحان استفاده کرده است. همچنین در نت میانی می‌توان رایحه‌های تندی مانند زنجبیل، شکوفه پرتقال و هل را حس کرد. در پایان هم چنین ترکیبی د وان را به یک عطر منحصر به فرد تبدیل می‌کند.

سخن پایانی

تنوع عطرهای موجود در بازار پیدا کردن بهترین ادکلن مردانه را سخت می‌کنید. در این مطلب سعی کردیم تا چند نمونه از بهترین عطرهای جهان را معرفی کنیم که می‌توانند بوی خوشی برای شما به ارمغان بیاورند. البته برای دسترسی به تجربه واقعی از رایحه‌های این عطرهای منحصر به فرد، باید نسبت به اصالت محصول مورد نظر خود اطمینان پیدا کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.