قیمت روز طلا هر گرم 1,469,000 تومان

18 پیشنهاد برای انتخاب بهترین کادوی ولنتاین برای پسرها و آقایان

0 946

معمولاً با رسیدن فصل زمستان و نزدیکی به روز ولنتاین، یکی از دغدغه‌هایی که فکر خانم‌های جوان را مشغول می‌کند، خرید کادو است (البته همه خانم‌ها جوان محسوب می‌شوند!). احتمالاً هر سال این سؤال را از خود پرسیده‌اید که این بار باید چه کادویی بخرم که تکراری نباشد؟‌ معمولاً اغلب خانم‌ها جوابی برای این سؤال پیدا نمی‌کنند و با عجله فقط یک جعبه شکلات یا گل می‌خرند. اما واقعیت این است که چنین کادویی برای آقایان آنقدرها هم که باید مناسب نیست. با کمی فکر و خلاقیت می‌توانید کادوهایی به همسر یا پارتنرخود بدهید که او را بیشتر خوشحال کند. در این مطلب قصد داریم چند نمونه از بهترین کادوهای ولنتاین برای آقایان را در دو دسته‌ی کادوهای لوکس و ارزان‌قیمت معرفی کنیم تا دیگر نگرانی انتخاب کادو نداشته باشید.

پیش از خرید هدیه‌ی ولنتاین به چه مواردی توجه کنیم؟

اگر هنوز نمی‌دانید بهترین هدیه‌ی ولنتاین برای پسرها چه می‌تواند باشد، جای نگرانی وجود ندارد، زیرا در ادامه به شما کمک خواهیم کرد که خیلی راحت‌تر تصمیم بگیرید. اما پیش از خرید باید به چند مورد اساسی توجه داشته باشید تا برای انتخاب کادو دچار سردرگمی نشوید. در قدم اول مشخص کنید که قصد دارید چقدر برای خرید کادو هزینه کنید. سپس دوست یا همسرتان را در ذهن خود تصور کنید و فکر کنید که چه علایقی دارد؟ به چه شکل لباس می‌پوشد؟ چه روحیه‌ای دارد؟ آیا به وسیله‌ی خاصی نیاز دارد؟

بعد از این کار فکر کنید که چه چیزی می‌تواند وی را خوشحال کند؟ به این موضوع توجه نداشته باشید که کادوی شما گران است یا ارزان، فقط تصور کنید که در هنگام استفاده از آن حس خوبی خواهد داشت یا نه. حال باید کادویی را انتخاب کنید که با بودجه شما تناسب داشته و ماندگار و کاربردی باشد. البته بهتر است کادویی که انتخاب می‌کنید، وسیله‌ای باشد که همسر یا دوستتان دائماً از آن استفاده کند تا همواره به یاد شما نیز باشد. شک نکنید با کمی خلاقیت می‌توانید بهترین هدیه‌ی دنیا را تهیه و او را خوشحال کنید.

زمان باقی‌مانده تا ولنتاین

Timer expired

11 پیشنهاد هدیه‌ی ولنتاین لوکس برای پسرها

به طور کلی برای خرید کادو می‌توانید وسایل شخصی، هدایای رمانتیک، وسایل مورد نیاز، هدایای سرگرم‌کننده و هدایای بامزه تهیه کنید. در ادامه مطلب قصد داریم چند نمونه از هر دسته‌بندی را به شما معرفی کنیم تا در انتخاب بهترین کادوی ولنتاین برای آقایان دچار مشکل نشوید.

خرید از گالری پرسته: گردنبند طلا مردانه

 

کیف پول و کمربند

یکی از مواردی که آقایان در طول زندگی خود زیاد با آن سر و کار دارند، کیف پول و کمربند است. آقایان به دلیل عدم استفاده از کیف‌های دستی، معمولاً کارت‌ بانکی، کارت شناسایی و پول نقد خود را در کیف پول قرار می‌دهند. شاید بد نباشد که هر سال یک‌بار این کیف پول تغییر داده شود. بنابراین با خرید یک کیف پول چرم می‌توانید همسر خود را به شدت خوشحال کنید. همین‌طور کمربند یکی از اکسسوری‌هایی است که آقایان هر روز از آن استفاده می‌کنند. خرید یک ست کیف پول و کمربند چرمی می‌تواند بهترین کادوی ولنتاین برای پسرها باشد.

ضمناً اگر اگر استفاده نکردن از چرم در جهت حمایت از حیوانات برایتان اهمیت دارد (که بهتر است داشته باشد) چرم مصنوعی باکیفیت یا کیف و کمربند پارچه‌ای گزینه‌هایی عالی هستند.

ماشین اصلاح ریش و موی سر

بدون شک یکی از محبوب‌ترین وسایلی که آقایان به آن شدیداً نیاز دارند، ماشین اصلاح ریش و موی سر است. با توجه به رشد زیاد موهای آقایان، خرید چنین وسیله‌ای می‌تواند یکی از نیازهای اساسی آن‌ها را برطرف کند. خرید یک ماشین اصلاح پرقدرت و باکیفیت می‌تواند بهترین هدیه‌ی ولنتاین برای پسرها باشد. به جرأت می‌توان گفت با خرید چنین کادویی می‌توانید خوشحالی را در صورت همسر یا دوست‌پسر خود ببینید.

مونوپاد

یکی از مواردی که به عنوان بهترین کادوی ولنتاین برای پسرها می‌توان در نظر گرفت، مونوپاد است. آقایانی که به عکاسی و ثبت خاطرات خود علاقه دارند، با دریافت چنین هدیه‌ای بسیار خوشحال خواهند شد. البته مونوپاد با کیفیت خوب، یکی از کادوهای با قیمت بالا محسوب می‌شود.

گوشی موبایل

 گوشی موبایل با هر مدلی نه تنها برای ولنتاین، بلکه برای هر مناسبتی یک انتخاب جذاب و شیک محسوب می‌شود. این کادو علاوه بر کاربردی بودن،‌ هر لحظه جلوی چشمان همسر یا پارتنرتان بوده و باعث می‌شود همیشه به یاد شما باشد. برای خرید گوشی موبایل دستتان کاملاً باز است و با طیف متنوعی از قیمت و مدل مواجه خواهید بود. اگر همسرتان به گوشی موبایل نیاز ندارد یا قصد ندارید هزینه‌ی زیادی کنید، لوازم جانبی مثل قاب یا شارژر می‌توانند گزینه‌های بسیار مناسبی برای باشند.

پاور بانک

اگر دوست‌پسر یا همسر شما جزء آن دسته افرادی است که بیشتر زمان خود را بیرون از منزل مثل محل کار، مترو، سفر و … سپری می‌کند، مطمئناً با مشکل تمام شدن باتری گوشی مواجه است. بنابراین خرید پاور بانک به عنوان یک وسیله‌ی کاربردی می‌تواند یک گزینه‌ی مناسب برای کادو دادن باشد. مطمئن باشید با خرید یک پاور بانک او را به شدت خوشحال خواهید کرد.

کنسول بازی

بدون شک خرید کنسول بازی می‌تواند یکی از بهترین کادوهای ولنتاین برای پسرها باشد. بیشتر آقایان در هر سنی علاقه دارند که بخشی از وقت خود را به بازی‌های کامپیوتری اختصاص بدهند. بنابراین نیازی نیست که بگوییم با خرید یک کنسول بازی چقدر می‌توانید همسر یا دوست‌پسر خود را خوشحال کنید. کنسول بازی مدل‌های متنوعی مثل پلی استیشن و ایکس باکس دارد و در قیمت‌های مختلفی عرضه می‌شود. همچنین کنسول جزء لوکس‌ترین و گران‌ترین کادوها محسوب می‌شود و قطعاً با خرید آن می‌توانید مطمئن باشید که پارتنرتان آن را برای چند دقیقه به آغوش خواهد کشید.

ساعت مچی

ساعت مچی یکی از اکسسوری‌های جدانشدنی از آقایانی است که به ظاهر خود اهمیت می‌دهند. همان‌طور که خانم‌ها به طلا و جواهرات اهمیت زیادی می‌دهند، آقایان نیز برای بستن ساعت مچی ارزش خاصی قائل‌اند. نکته‌ی مثبت دیگر اینجا است که پارتنرتان هر چقدر هم ساعت مچی داشته باشد، یک ساعت مچی جدید می‌تواند برای او تازگی و جذابیت خاصی داشته باشد. بنابراین خرید ساعت می‌تواند یکی از بهترین هدیه‌های ولنتاین برای پسرها محسوب شود. در صورتی که قصد خرید ساعت برای همسر، نامزد یا دوست‌پسر خود را دارید و هزینه آن برایتان اهمیت ندارد، می‌توانید یک ساعت هوشمند به او هدیه دهید.

عطر و ادکلن

بدون شک عطر و ادکلن یکی از گزینه‌هایی است که در سالیان اخیر جذابیت دو چندانی به عنوان کادو پیدا کرده است. بنابراین به این خرافات که عطر دوری می‌آورد توجهی نکنید. امروزه خوش‌بو بودن دیگر نه به عنوان یک آیتم جذابیت، بلکه به عنوان یک مسئله‌ی ضروری شناخته می‌شود. اگرچه سلیقه‌ی افراد مختلف در انتخاب ادکلن با یکدیگر متفاوت است، اما شما با توجه به سلیقه‌ی پارتنر خود می‌توانید ادکلن مورد علاقه‌ی وی را بخرید.

بعضی از افراد به رایحه‌ی تند و شیرین و برخی به عطر خنک و ملایم علاقه دارند. با این وجود برخی مدل‌ها وجود دارند که رایحه‌ی ملایمی داشته و باب میل افراد زیادی هستند. اگر همسر یا دوست‌پسر شما جزء آن دسته افرادی است که به خوش‌بو بودن اهمیت می‌دهد یا به جمع‌آوری کلکسیون ادکلن علاقه دارد، در انتخاب خود شک نکنید و یک مارک معروف را انتخاب کنید.

حلقه‌ی طلا یا نقره

رینگ یا حلقه جزء یکی از محبوب‌ترین زیورآلات در میان آقایان و خانم‌ها شناخته می‌شود. از طرفی دیگر این حلقه می‌تواند نشانی ساده و شیک برای پیوندتان باشد. بنابراین اگر قصد دارید یک کادوی شیک و لوکس برای پارتنر خود خریداری کنید، حلقه‌ی طلا یا نقره می‌تواند گزینه‌ی بسیار مناسبی باشد. البته خرید هر کدام از این موارد به بودجه‌ی شما و سلیقه‌ی پارتنرتان بستگی دارد.

خرید از گالری پرسته: انگشتر نقره مردانه

گرد‌نبند کارتیر طلا یا نقره

اگر همسر یا دوست خوشتیپ و شیک‌پوشی دارید که به ظاهر خود اهمیت بسیاری می‌دهد، خرید یک گردنبند با طرح محبوب و جذاب کارتیه، به عنوان بهترین هدیه‌ی ولنتاین برای پسرها و آقایان محسوب می‌شود. این زنجیرها جلوه‌ی خاصی به ظاهر و استایل او داده و همیشه در ذهنش باقی می‌ماند که چنین کادویی از شما گرفته است. این گردنبند نیز در دو جنس طلا و نقره موجود است و برای سفارش آن می‌توانید از اینجا و اینجا اقدام کنید. شک نکنید که این کادو به شدت همسر یا دوستتان را خوشحال خواهد کرد.

خرید از گالری پرسته: گردنبند مردانه

 

انگشتر نقره کارتیه

یکی دیگر از انتخاب‌های جذابی که برای کادوی ولنتاین در دسترس شماست،‌ انگشتر کارتیر نقره هستند. بدون شک آقایانی که چنین هدیه‌ای از عشق خود دریافت کنند، علاوه بر جذابیت استایل، همیشه به یاد همسر یا دوست خود خواهند بود. در صورتی که قصد دارید این هدیه جذاب را ببینید و تهیه کنید می‌توانید اینجا کلیک کنید.

7 پیشنهاد هدیه‌ی ولنتاین ارزان برای آقایان

همانطور که مشاهده کردید، در بخش قبلی بهترین هدایای لوکس ولنتاین را که قیمت نسبتاً بالاتری دارند که آقایان به آن علاقه‌مند هستند معرفی کردیم. اما اگر قصد ندارید هزینه‌ی زیادی انجام دهید و به دنبال کادویی با قیمت مناسب و ارزان می‌گردید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

خرید از گالری پرسته: دستبند نقره مردانه

 

کتاب

یکی از نمونه‌های بهترین هدیه‌ی ولنتاین برای پسرها کتاب است. بسیاری از آقایان وجود دارند که علاقه زیادی به کتاب و مطالعه دارند و بخش اعظمی از زمان خود را به آن اختصاص می‌دهند. البته بسیار اهمیت دارد که پیش از خرید، درباره سبک و موضوع کتاب‌های مورد علاقه‌ی او اطلاع داشته باشید. معمولاً بیشتر پسرهایی که به کتاب علاقه دارند، از دریافت چنین هدیه‌ای بسیار خوشحال می‌شوند.

ماگ

یکی دیگر از هدایایی که می‌توانید برای مخاطب خود بخرید ماگ است. خرید ماگ با طرح‌های عاشقانه می‌تواند نظر همسر یا دوست شما را به شدت جذب کند. همچنین بسیاری از مراکز وجود دارند که امکان چاپ تصاویر دلخواهتان را به شما می‌دهند. بنابراین می‌توانید با چاپ یکی از بهترین عکس‌های مشترکتان با او روی ماگ، هدیه‌ای ماندگار و جذاب خریداری کنید.

کراوات یا پاپیون

شاید خرید کراوات یا پاپیون را بتوان از ارزان‌ترین و بهترین هدیه‌های ولنتاین برای آقایان در نظر گرفت. این کادو برای آقایان یک هدیه جذاب و کم‌ریسک محسوب می‌شود و برای مناسبت‌های غیر از ولنتاین نیز می‌تواند ایده جالبی باشد. آقایانی که به ظاهر خود اهمیت زیادی می‌دهند، حداقل باید چند مدل کراوات و پاپیون در کمد لباس خود داشته باشند. حتی اگر همسر یا دوستتان به طور روزمره از کراوات و پاپیون استفاده نمی‌کند، برای رفتن به مراسم رسمی و مجالس نیاز مبرمی به آن خواهد داشت. اگر نمی‌دانید چه رنگی را انتخاب کنید، می‌توانید کراوات و پاپیون‌های تیره‌رنگ را برای خرید در نظر داشته باشید تا ست کردن آن با لباس‌های دیگر راحت‌تر باشد.

کوله پشتی

در صورتی که دوست یا همسرتان از جمله افرادی است که به کوهنوردی و ورزش علاقه دارد، خرید کوله پشتی می‌تواند انتخاب ایده‌آلی باشد. در ضمن خرید چنین هدیه‌ای، این پیام را می‌رساند که برایتان اهمیت دارد کادوی شما کاربردی باشد. بیشتر آقایان به کوله پشتی نیاز اساسی دارند اما خودشان به آن توجه نمی‌کنند. بنابراین شما می‌توانید با این کادو، کار آن‌ها را بسیار ساده‌تر کنید.

هدفون یا هندزفری

بدون شک هندزفری یکی از وسایلی است که هر کسی در این خیابان‌های شلوغ به آن نیاز دارد تا بتواند به موسیقی گوش بدهد یا به راحتی صحبت کند. اگر قصد دارید یک هندزفری به همسر یا دوست خود هدیه دهید، شک نکنید که خوشحالی را در چهره‌اش خواهید دید. از طرفی دیگر هندزفری و هدفون برای تمام اقشار سنی مناسب بوده و در هر مناسبتی غیر از ولنتاین نیز می‌تواند یک گزینه‌ی عالی محسوب شود. هندزفری‌ها در انواع مختلفی از جمله بی‌سیم و سیم‌دار موجود است اما سعی کنید وسیله‌ی باکیفیتی تهیه کنید تا ماندگاری زیادی داشته باشد.

لباس

بهترین کادوی ولنتاین برای آقایان می‌تواند یک لباس شیک و مطابق سلیقه همسر یا دوستتان باشد. با توجه به این که ولنتاین در اواسط فصل زمستان قرار دارد، می‌توانید از لباس‌های گرم یا مواردی مانند کلاه، شال‌گردن و ژاکت تهیه کنید. اما اگر مایل باشید، خرید پیراهن، هودی یا تیشرت انتخاب بسیار جذابی بوده و باعث خوشحالی همسر یا دوستتان می‌شود. حتی اگر در بافتن مهارتی دارید، می‌توانید خودتان دست به کار شوید زیرا هنر دست شما ارزش دیگری برای عشقتان خواهد داشت.

کادوهای دست ساز

مطمئن باشد کادویی که خودتان با دست برای همسر یا دوستتان درست کنید، ارزش و جذابیت زیادی برای وی خواهد داشت. چراکه این کار نشان می‌دهد که چقدر برای شما اهمیت دارد و شما زمان خود را به آن اختصاص می‌دهید. حتی قرار دادن کادویی دست‌‌ساز در کنار سایر موارد، می‌تواند جذابیت کادوهای شما را دو چندان کند. در ادامه به چند نمونه کادوی دست ساز اشاره می‌کنیم:

  • پیام عاشقانه در بطری: برای درست کردن چنین کادویی تنها به یک بطری شیشه‌ای نیاز دارید و کافی است نوشته‌ی مورد نظرتان را داخل یک یا چند تکه کاغذ بنویسید و به شکل لوله‌شده داخل شیشه قرار دهید
  • قاب عکس کلاژ: یکی از ایده‌های جذاب این است که چند تصویر پر خاطره با شریک عشقیتان را در یک قاب عکس قرار دهید. برای این کار می‌توانید از یک قاب عکس ساده و مقوای سفید استفاده کنید. روی مقوا با طرح حروف اسم همسرتان برش ایجاد کنید و عکس‌ها را به زیر آن بچسبانید. حالا مقوا را در یک قاب قرار دهید تا اثر دست‌سازتان جلوه‌ی بیشتری پیدا کند
  • پیام مخفی: بدون شک فرستادن یک پیام عاشقانه‌ی مخفی می‌تواند احساسات همسر یا دوستتان را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. برای این کار می‌توانید یک جعبه‌ی دبرنا تهیه کنید که مهره‌های آن از 1 تا 90  شده‌اند. سپس هر حرف از جمله خود را پشت مهره‌ها بنویسید و آن‌ها را درون بطری بریزید. در ابتدا پیام این مهره‌ها نامشخص و گنگ خواهد بود اما پس از رمزگشایی محتوای آن مشخص می‌شود.

جعبه‌ی کادوی ولنتاین

حتی اگر بهترین کادوی ولنتاین برای پسرها را هم تهیه کنید، بدون داشتن جعبه‌ی کادو مناسب، هدیه‌ی شما ظاهر جذابی نخواهد داشت. در واقع می‌توان گفت یکی از ویژگی‌های هدیه‌ی ولنتاین با ارزش، جعبه‌ی آن است که نشان‌دهنده‌ی سلیقه و علاقه‌ی شخصی است که هدیه می‌دهد. این جعبه‌ها انواع مختلفی دارند که هر کدام برای سلایق مختلف طراحی شده‌اند. حتی می‌توانید ابتکار به خرج دهید و جعبه‌ی هدیه‌تان را خودتان درست کنید که قطعاً ارزش بیشتری برای دوست یا همسرتان خواهد داشت.

اولین موضوعی که در انتخاب جعبه‌ی کادوی ولنتاین باید به آن توجه کنید، اندازه کادوی شماست، زیرا هر جعبه دارای ابعاد خاصی است که برای کادوهای مختلف طراحی شده‌اند. همچنین برای زیبایی بیشتر می‌توانید در کنار کادوی اصلی، چند شکلات، گل طبیعی یا کاغذی، بطری، قلب نمدی، پوشال، شمع، ریسه‌ی نور و چیزهایی از این قبیل قرار دهید. البته نحوه‌ی چینش آن به سلیقه‌ی شما بستگی دارد اما انجام آن خالی از لطف نخواهد بود.

جمع‌بندی

با فرا رسیدن روز 26 بهمن که به عنوان روز عشق یا ولنتاین شناخته می‌شود، بازار خرید کادو در ایران و سراسر جهان داغ می‌شود. اما افراد زیادی وجود دارند که در تصمیم‌گیری برای خرید کادو دچار استرس شده و نمی‌توانند به راحتی تصمیم بگیرند. در این مطلب سعی کریدم چند نمونه از بهترین کادوهای ولنتاین برای آقایان را به شما معرفی کنیم تا در هنگام خرید بتوانید راحت‌تر تصمیم بگیرید.

کادوهای مناسب ولنتاین در دو دسته لوکس و ارزان دسته‌بندی می‌شوند که خرید هر کدام بستگی به بودجه‌ی مورد نظر شما دارد. اگر قصد دارید هدیه‌ای خاص و شیک برای دوست‌پسر یا همسر خود تهیه کنید، می‌توانید روی محصولات طلاباش نیز حساب کنید. خرید محصولاتی مانند حلقه، دستبند و گردنبند از جنس نقره می‌تواند یک هدیه ماندگار و به یاد ماندنی برای عشقتان باشد. در نهایت امیدواریم که لیست پیشنهادهای ما بتواند روز خاص و خاطره‌انگیزی برای شما به ارمغان بیاورد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.