قیمت روز طلا هر گرم 1,469,000 تومان

انتخاب بهترین کادوی ولنتاین برای دخترها و خانم‌ها؟ ساده است

0 367

کادوی ولنتاین و دردسرهای خرید آن

امروزه ولنتاین به یکی از سنت‌های بسیاری از کشورها تبدیل شده است و زوج‌ها برای نشان دادن عشق خود به طرف مقابل، در این روز به یکدیگر کادو‌یی هدیه می‌دهند. 14 فوریه یا همان روز ولنتاین که نزدیک می‌شود، دخترها و پسرهایی که عاشق یکدیگر هستند به دنبال تهیه بهترین کادوی ممکن برای عشق خود می‌باشند. اگر در تهیه کادوی مناسب برای این روز مخصوص، مشکلی دارید، در ادامه این مطلب، بهترین کادوی ولنتاین برای دخترها را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید یک روز فوق‌العاده و خاطره‌انگیز برای عشق خود بسازید.

 

مانده تا ولنتاین

Timer expired

بهترین هدیه‌ی ولنتاین برای دخترها

از قدیم، یکی از معمول‌ترین کادوهای مناسب برای روز ولنتاین، عروسک‌های خرسی، شکلات، گل رز و … بود و هنوز هم این نوع از هدیه‌ها در میان زوج‌ها بسیار رایج می‌باشد. تم اصلی روز عشق، رنگ قرمز است، به همین دلیل، در این روز اکثر کادوها به رنگ قرمز هستند و یا درون جعبه‌ی قرمزرنگی قرار داده می‌‎شوند. اما امروزه کادوهای دیگری نیز رایج شده‌اند و در خیلی از فروشگاه‌ها، این هدیه‌ها را به صورت پک‌های بسیار زیبا و شکیل عرضه می‌کنند.

این پکیج‌ها اکثراً شامل موارد زیادی مانند عروسک‌های خرسی، شمع‌های قلبی، خوراکی‌های مختلف، رژ لب‌های قرمزرنگ، کارت تبریک و … هستند. البته در برخی موارد نیز پسرها می‌توانند کادوهای دیگری مانند لباس و کفش و … را نیز بخرند و با سایر موارد داخل پک مورد نظر تزئین کنند. اما یکی از هدایایی که می‌تواند دخترها و خانم‌ها را در هر روزی به خصوص در روز ولنتاین بسیار خوشحال کند، طلا و جواهر است.

به طور معمول وقتی بخواهید برای کسی یا کسانی کادویی بخرند، باید ابتدا به این فکر کنید که طرف مقابل ممکن است به چه چیزهایی نیاز داشته باشد. اما ولنتاین، یک روز بسیار خاص برای عاشقان است و کادوهای خاص خودش را هم دارد. شاید یکی از مهم‌ترین مسائل برای عاشقان با شروع ماه بهمن، تهیه هدیه‌ای مناسب برای ولنتاین باشد. اگر شما هم برای انتخاب و خرید بهترین هدیه ولنتاین برای خانم‌ها و دخترها مشکلی دارید، بهتر است این مقاله را بخوانید تا بتوانید بدون هیچ دغدغه‌ای، کادوی مناسب و خاصی را برای هدیه دادن در این روز پیدا کنید.

1- خرید بهترین کادوی ولنتاین برای خانم‌ها از طلاباش

اگر شما هم رابطه‌ای دارید که برایتان بسیار ارزشمند است و دوست دارید در روز عشق خاص‌ترین و بهترین کادوی ولنتاین را برای خانم‌ها و یا دخترها خریداری کنید، فروشگاه آنلاین طلاباش، محصولات بسیار زیاد خود را با قیمت‌های مناسب برای این روز مهم آماده کرده است. شما می‌توانید با ورود به این سایت انواع گردن‌بندها، گوشواره‌ها، حلقه، دستبند و سایر زیورآلات طلا و نفره را خریداری کنید. طلا و جواهر از قدیم، یکی از محبوب‌ترین کادوها برای خانم‌ها بوده است و با هدیه دادن آن‌ها می‌توانید قلب عشق خود را به راحتی از آن خود کنید.

 

محصولات طلاباش در دو جنس طلا و نقره، توسط بهترین طراحان این زمینه طراحی شده‌اند که همگی آن‌ها ضمانت تعویض و بازگشت دارند. همچنین در این وب‌سایت شما می‌توانید محصولات برندهای مختلف، مانند لیما دیزاین، دلینا دیزاین، کاراکو دیزاین و باتیس را خریداری کنید.

اما برای اینکه کادوی شما بسیار خاص باشد و تاثیر بسیار زیادی بر روی عشق شما بگذارد، می‌توانید در اول اسم وی و یا هر دو خود را بر روی آن حک کنید. در هنگام سفارش در وب‌سایت طلاباش می‌توانید این درخواست را هم داشته باشید تا ما نوشته‌ی مورد نظرتان را بر روی جواهرات حک کنیم تا بتوانید با هدیه دادن آن خاطره‌ای به یاد ماندنی برای همسر یا دوست‌دختر خود بسازید.

در ادامه برخی از محصولات طلاباش که برای هدیه دادن در روز ولنتاین بسیار مناسب‌اند را معرفی می‌کنیم.


2- دستبند و گردنبند و گوشواره عشق

چه جواهری به عنوان هدیه‌ی ولنتاین برای خانم‌ها می‌تواند زیباتر از «جواهر عشق» باشد؟ این سه مدل از جواهر با تایپوگرافی زیبایی از کلمه‌ی عشق و همنشینی با رنگ سرخ سنگ‌های جید، نمادی زیبا از احساس گرم عشق‌اند.

خرید از گالری پرسته: گوشواره طلا زنانه

 

3- انگشتر و حلقه طلا برای خانم ها

یکی از به یادماندنی‌ترین هدیه‌ها در روز ولنتاین، حلقه است. مخصوصاً اگر برای اولین بار می‌خواهید هدیه‌ی بسیار ارزشمندی را به معشوق خود هدیه دهید، حلقه‌ی طلا می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد. از قدیم گفته‌اند که زیبایی در سادگی است. این انگشتر با استفاده از طلای 18 عیار ساخته شده و کاملاً دست ساز است.

این حلقه‌ی ساده و درخشان می‌تواند بهترین کادوی ولنتاین برای دخترها باشد. این طلا 3.1 گرم وزن دارد و در سایزهای مختلف برای خانم‌ها عرضه شده است. اگر می‌خواهید یک انگشتر طلا ظریف را که می‌تواند نشان‌دهنده‌ی پیوند زیبای شما باشد خریداری کنید، این مدل انگشتر در وب‌سایت طلاباش را در نظر داشته باشید. خوب است بدانید که این مدل (و البته همه‌ی محصولات طلاباش) دارای یک هفته گارانتی بازگشت وجه است و می‌توانید آن را با خیال راحت خریداری کنید.

خرید از گالری پرسته: دستبند طلا

 

4- گردنبند طلای پروانه‌ای

گردنبند طلا یکی از کادوهای بسیار ارزشمند است که می‌توانید آن را در تمامی روزهای سال و مخصوصاً ولنتاین به همسر یا پارتنر خود هدیه دهید. گردنبند پروانه‌ای که از تولیدات برند کاراکو دیزاین است، از طلای 18 عیار ساخته شده و کاملا دست‌ساز است. این گردنبند زنجیری زنانه با پلاکی از جنس طلا و طرح پروانه، می‌تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای افرادی با روحیه‌ی آرام و لطیف باشد. ترکیب مروارید و سنگ‌های موجود بر روی این گردنبند، به پارتنرتان این امکان را می‌دهد تا آن را با استایل‌های مختلف خود، از استایل‌های رسمی تا کژوال و روزمره خود،  به راحتی ست کند.

این گردنبند زنجیری از نوع فلامینگو دارد و بر روی آن از سنگ‌های مروارید نیز استفاده شده است. این گردنبند می‌تواند بهترین هدیه‌ی ولنتاین برای دخترها و خانم‌ها باشد.


کادوی ولنتاین ارزان برای خانم ها چی بخریم؟

در برخی موارد بهترین هدیه‌ی ولنتاین برای دخترها می‌تواند یک شاخه گل رز باشد. همیشه برای خرید هدیه نیاز نیست به سراغ کادوهای گران قیمت بروید و گاهی اوقات می‌توانید با دادن یک شاخه رز، علاقه خود به طرف مقابل‌تان را نشان دهید. اما اگر نمی‌خواهید تنها به یک شاخه گل رز بسنده کنید و دوست دارید، در این روز خاص هدیه‌ی مناسبی نیز به طرف مقابل خود هدیه دهید که خیلی هم گران قیمت نباشد، می‌توانید به سراغ موارد دیگری نیز بروید. یک خرس عروسکی می‌تواند بهترین کادوی ولنتاین برای دخترها باشد که خیلی هم گران قیمت نیست و با هزینه کمی می‌توانید یک روز بسیار زیبا برای او بسازید.

 

خرید از گالری پرسته: انگشتر طلا زنانه

 

1- باکس گل

باکس گل نیز می‌تواند در عین ارزان‌قیمت بودن، ارزش معنوی بسیار زیادی داشته باشد. این باکس‌ها معمولاً در سایزهای مختلف و با تعداد گل بالا عرضه می‌شوند که می‌توانید آن‌ها را از گل فروشی‌ها تهیه کنید. در این باکس‌ها از گل‌های رز استفاده می‌کنند که نشانه عشق و محبت است. به طور معمول، تعداد گل‌های داخل این باکس‌ها 25، 50 و بالاتر است که برای ولنتاین می‌توانید باکس‌های 50 تایی بخرید.

2- دسته گل

گل آلاله یا همان رانونکلوس، نشان دهنده افسون‌گری و یا جاذبه است و با هدیه دادن آن می‌تواند به عشقتان بفهمانید که برای شما جذاب است. البته سایر گل‌ها نیز دارای معانی متفاوتی هستند که برای انتخاب بهتر و با معناتر می‌توانید از گل‌فروشان درباره‌ی نشانه‌ی هر گل بپرسید.

 

3- کادوهای دست‌ساز

اگر کادوی مناسبی برای خرید و هدیه دادن در این روز به ذهنتان نمی‌رسد، می‌توانید آن را خودتان بسازید. هدیه‌های دست‌ساز، در عین سادگی می‌توانند بسیار خاص باشند و همچنین دارای ارزش و جذابیت بیشتری نیز هستند، زیرا شما برای ساخت آن‌ها زمان بیشتری گذاشته‌اید و آن را با تمام احساس خود ساخته‌اید. کادوهای دست‌ساز معمولا بسیار ساده هستند و می‌توانید برای ساخت آن‌ها از نمونه‌های موجود در سایت‌های مختلف کمک بگیرید. نمونه‌های زیر برخی از کادوها دست‌ساز هستند را که برای ساخت آن‌ها نیاز به ابزار حرفه‌‎ای نیست:

  • پیام تبریک ولنتاین و یا پیام‌های رمانتیک دیگر در یک بطری
  • قاب عکس کلاژ
  • پیام مخفی در یک بطری
  • جاشمعی دست‌ساز
  • باکس یا جعبه دست ساز
  • قلب نخی

 

4- مکعب‌های روبیک عاشقانه

یکی از ایده‌های جالب برای خرید کادوهای خاص، مکعب روبیک با عکس سفارشی است. می‌توانید چندتا از عکس‌‌های خاطره‌انگیز خود را بر روی یک روبیک بزنید و آن را به عشقتان هدیه بدهید. البته امروزه روبیک‌های آسان‌تری نیز طراحی شده‌اند که با عوض کردن جهت‌های آن به راحتی می‌توانید عکس‌های مختلف خود را ببینید و دیگر به سختی حل کردن مکعب روبیک اصلی نیستند.

خرید از گالری پرسته: دستبند زنجیری طلا

 

 

5- پازل عکس سفارشی

یکی از خاص‌ترین و بهترین هدیه‌های ولنتاین برای دخترها می‌تواند یک پازل با عکس و سایز انتخابی شما باشد. برای این کار بهتر است از یکی از عکس‌های دونفره‌ی خود استفاده کنید و همچنین آن را در شکل یک قلب بزرگ سفارش دهید تا بتواند یک خاطره بسیار زیبا برای هر دوی شما بسازد.

6- دفتر خاطرات

دفترچه یا دفتر خاطرات نیز می‌تواند یکی از هدیه‌های بسیار خاص برای ولنتاین باشد. اگر عشق شما علاقه‌ی بسیار زیادی به نوشتن و ثبت خاطرات دارد، می‌توانید این کادو را به صورت تکی و یا همراه با کادوهای دیگر به او هدیه بدهید. البته برای جذاب شدن و خاص‌تر شدن این هدیه، می‌توانید برخی از خاطرات شیرین و به یاد ماندنی خود را در این دفترچه با دست‌خط خود بنویسید و همچنین تعدادی از عکس‌های خاطره‌انگیز خود را درون آن قرار دهید. شاید در نگاه اول برای طرف مقابل شما این هدیه خیلی خاص نباشد، اما به محض اینکه این دفترچه را باز کند و داستان‌های زیبای شما از خاطرات مشترکتان را در آن ببیند، متوجه خاص بودن آن می‌شود.

 

7- کارت پستال‌های چوبی

اگر می‌خواهید در روز ولنتاین کارت پستال هدیه دهید، بهترین انتخاب کارت پستال‌های چوبی حکاکی‌شده است که می‌توانند تا مدت‌ها ماندگار باشند. همچنین می‌توان آن را به راحتی بر روی میز و یا قفسه‌ای قرار داد تا همیشه جلوی چشم باشد.

 

8- گوی موزیکال

یکی دیگر از کادوهای خاص برای ولنتاین، گوی موزیکال است. مخصوصاً اگر پارتنرتان علاقه‌ی بسیار زیادی به وسایل دکوری فانتزی دارد، گوی فانتزی می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای روز ولنتاین باشد.

 

9- آلبوم عکس

یکی از انتخاب‌های مناسب برای هدیه‌ی ولنتاین برای دخترها، آلبومی از عکس‌های خاطره‌انگیز است. می‌توانید یک آلبوم با طرح عاشقانه بخرید و داخل آن خاطره‌انگیزترین عکس‌های خود را قرار دهید. همچنین برای جذاب‌تر شدن و بهتر شدن این هدیه، می‌توانید جزئیات آن عکس و روزی گرفتن عکس را نیز یادداشت کنید.

 

10- کتاب

کتاب نیز می‌تواند یک کادوی بسیار مناسب برای روز ولنتاین باشد. اگر عشق شما اهل خواندن کتاب است، حتما سعی کنید یک کتاب مناسب برای هدیه دادن انتخاب کنید. یا می‌توانید آن را در کنار کادوهای دیگر به طرف مقابلتان هدیه دهید.

 

11- باکس‌های خوراکی

فرقی نمی‌کند که برای دخترها بخواهید کادو بخرید یا برای پسرها، خوراکی همیشه می‌تواند ایده‌ی بسیار مناسبی برای کادو دادن در کنار سایر هدیه‌ها باشد. شکلات همیشه یک گزینه‌ی بسیار عالی برای هدیه دادن در روز ولنتاین می‌باشد که می‌توانید آن‌ها را در اشکال مختلف و با بسته‌بندی‌های جذاب خریداری کنید. یکی از بهترین ایده‌ها برای خاص‌تر کردن این کادو، چسباندن یکی از عکس‌های مشترکتان و یا چسباندن یک متن رمانتیک و جذاب در انتهای جعبه است که می‌تواند یک غافلگیری بسیار خوب برای دوست‌دختر یا همسرتان بسازد.

12- لباس‌های بافتنی

با توجه به این که ولنتاین در یکی از فصل‌های سرد سال است، می‌توانید به فکر خرید یک لباس بافتنی و گرم نیز باشید. لباس می‌تواند بهترین کادوی ولنتاین برای دخترها باشد. همچنین برای این کار می‌توانید به دنبال خرید لباس‌های گرم مانند شال، کلاه، ژاکت و … نیز بروید و آن را به عنوان هدیه به عشق خود کادو بدهید.

 

13- عطر و ادکلن

عطر و ادکلن، می‌تواند بهترین هدیه‌ی ولنتاین برای دخترها و خانم‌ها باشد. رایحه‌ی خوش عطر و ادکلن تا مدت‌ها در خاطر می‌ماند و پارتنر شما با هر بار استشمام آن، به یاد شما می‌افتد. یک باور غلط درباره‌ی هدیه دادن عطر وجود دارد. برخی فکر می‌کنند، هدیه‌های این‌چنینی می‎‌تواند دوری به همراه داشته باشد، اما باید بدانید که اصلا این‌گونه نیست و عطر و ادکلن به هیچ عنوان باعث دوری در رابطه‌ها نمی‌شود. پس به راحتی می‌توانید برای عشق خود یک عطر و یا ادکلن متناسب با سلیقه و روحیاتش بخرید و آن را به او هدیه دهید.

 

14- سبد کادو

یکی از انتخاب‌های مناسب برای روز ولنتاین به جای خرید یک کادوی بسیار بزرگ، خرید یک سبد متوسط تزیین‌شده، به همراه تعدادی کادو و خوراکی‌های کوچک‌تر داخل آن است. اول از همه پیشنهاد می‌کنیم که هدایا را به شکلی زیبا و مرتب داخل این سبد قرار دهید. سپس آن را با ربان‌های قرمز و خوراکی‌های متفاوت مانند شکلات، آبنبات چوبی، پاپ‌کورن و … تزئین کنید. برای هدایای مناسب داخل این سبد‌ها، می‌توانید از ایده‌های ذکر شده در بخش‌های قبلی استفاده کنید. البته سعی کنید حتماً یک کادوی دست‌ساز خود را نیز داخل این سبد قرار دهید. این کار می‌تواند ارزش سبد شما را به تنهایی چندین برابر کند. اضافه کردن چند عکس خاطره‌انگیز از خودتان نیز می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

البته این سبدهای ولنتاین را می‌توانید حاضر و آماده هم در بازار پیدا کنید.

15- ساعت

یکی دیگر از کادوهای مناسب برای ولنتاین، ساعت است. ساعت‌ها در انواع مختلفی وجود دارند و یکی از اکسسوری‌های بسیار کاربردی برای شیک پوشی و استایل‌های مختلف هستند. شما می‌توانید با توجه به سلیقه و سبک زندگی همسر یا دوست‌دخترتان، ساعت مناسبی برای او خریداری کنید و آن را در روز ولنتاین به وی هدیه دهید.

 

16- لوازم آرایشی

لوازم آرایشی، مانند رژ لب، ریمل، لاک و … می‌تواند یکی از انتخاب‌های بسیار خوب برای دخترخانم‌ها باشد. مخصوصاً این که آن‌ها به این لوازم علاقه‌ی بسیار زیادی دارند و در طول روز از آن‌ها بسیار استفاده می‌کنند. البته دقت داشته باشید که حتما این کادو را داخل سبدهای مخصوص و یا باکس‌های زیبا قرار دهید و سعی کنید در کنار آن شاخه گل و یا کادوهای دیگری نیز به عشق خود هدیه دهید. این کار شما می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که شما به زیبایی‌های فرد مورد نظر خود بسیار اهمیت می‌دهید.

 

17- ست کیف و کفش

اگر به دنبال خرید یک کادوی شیک و ماندگار برای همسر خود هستید، کیف و کفش می‌تواند یک انتخاب بسیار عالی برای شما باشد. این کادو علاوه بر با ارزش بودن، بسیار کاربردی نیز هست و پارتنر شما با هر بار استفاده از آن به یاد شما خواهد افتاد.

 

 

18- جاکلیدی و یا گردنبندهای جفتی و به شکل قلب

یکی از ایده‌های بسیار عالی برای خرید کادوی ولنتاین، خرید گردنبند و یا جاکلیدی‌های جفتی به شکل قلب است. این کادو می‌تواند در هر لحظه او را به یاد شما بیاندازد و شما همیشه در خاطر وی بمانید. این اکسسوری‌ها جفتی هستند و معمولاً اسم افراد بر روی آن‌ها حک شده است. شما می‌توانید بخشی که به نام خود است را به همسر خود هدیه دهید و بخش دیگر که اسم وی بر روی آن حک شده را برای خود نگه دارید تا همیشه با دیدن آن به یاد یکدیگر بیافتید.

 

19- جعبه‌ی هدیه‌ی ولنتاین

یکی از مواردی که می‌تواند ظاهر بسیار زیبا و شیکی به کادوی شما بدهد، جعبه‌ی کادو است. حتی اگر کادوی خیلی گران‌قیمتی هم نخریده باشید، با استفاده از یک باکس زیبا می‌توانید ارزش کادوی خود را بالا ببرید. معمولاً برای روز ولنتاین، از جعبه‌های تمام‌قرمز و یا ترکیبی از رنگ قرمز و مشکی استفاده می‌کنند. به طور مثال جعبه‌ی اصلی مشکی رنگ و با درب قرمز و یا روبان قرمز یکی از رایج‌ترین انواع باکس‌های هدیه است. سعی کنید از جعبه‌های بسیار شکیل برای هدیه‌ی خود استفاده کنید و آن را همراه با تعدادی گل رز به عشق خود هدیه بدهید.

سخن پایانی

باید توجه داشته باشید که ارزش مالی کادویی که در این روز هدیه می‌دهید، شاید آنچنان اهمیت بالایی نداشته باشد، بلکه این ارزش معنوی آن است که بسیار مهم. با توجه به این امر حتی می‌توانید با خرید یک شاخه گل، علاقه‌ی خود را ابراز کنید. اما اگر طرف مقابلتان اهمیت بسیار زیادی برایتان دارد، بهتر است به دنبال کادوهای خاص‌تر باشید.

طلاباش، با عرضه انواع زیورآلات از جنس طلا و نقره، می‌تواند در انتخاب هدیه‌ی مناسب و شیک برای روز ولنتاین به کمک شما بیاید. همچنین با وجود تنوع بسیار بالا در محصولات ما، شما می‌توانید کادوی مناسبی را برای پارتنر خود با هرگونه سلیقه پیدا کنید و در این روز بخصوص به او هدیه بدهید تا عشق خود را نسبت به او نشان دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.