قیمت روز طلا هر گرم 1,469,000 تومان

ایده‌هایی جذاب به عنوان هدیه برای زن باردار و کادوی زایمان

0 25,479

هدیه برای زن باردار و کادوی زایمان بهتر است که مخصوص شخص او باشد. چون شاید برخی افراد تصور کنند با خرید وسایل مناسب برای نوزاد می‌توانند باعث خوشحالی زن باردار شوند. اما واقعیت این است که هدیه هر چه شخصی‌تر باشد ارزش و اعتبار بیشتری دارد. به این دلیل که شما با هدیه‌ی مناسب به طرف مقابل خود نشان می‌دهید که شخص اوست که برایتان اهمیت دارد نه صرفاً کاری که انجام داده است.

بنابراین، شاید بتوان گفت یکی از اشتباهات همسر یا نزدیکان این است که مادر را نادیده می‌گیرند و با خرید هدیه برای نوزاد، سعی در خوشحال کردن زن باردار یا کسی که تازه زایمان کرده دارند.

برای اینکه شما این اشتباه رایج و شایع را انجام ندهید، ما در ادامه‌ی این مطلب ایده‌هایی برای کادوی بارداری و هدیه‌ی زایمان برایتان نوشته‌ایم. مطمئن باشید که با خرید هر کدام از کادوهای زیر می‌توانید باعث خوشحالی همسر یا عزیزان خود شوید.

اما پیش از آن شاید جالب باشد بدانید که این رسم فقط مخصوص ما ایرانی‌ها نیست و در دهه‌های اخیر در آمریکا نیز خرید هدیه‌ی بارداری بسیار مد شده است. در ایالت متحده‌ی آمریکا به کادویی که از طرف همسر یا خانواده به زن باردار هدیه می‌شود، اصطلاحاً Push present می‌گویند. این کادو ممکن است در طول بارداری، در اتاق زایمان یا پس از زایمان به زن اعطاء شود. جالب‌تر اینکه طبق یک آمارگیری رسمی مشخص شده 55 درصد زنان خواهان دریافت این هدیه هستند. 40 درصد آنها هم معتقد است هدیه برای نوزاد بی‌معنی است چون برای فرزندی که قرار است متولد شود به اندازه کافی لباس و وسایل خریداری شده و دیگر به هدیه‌ی جدیدتری نیاز ندارد. بنابراین، به منظور آشنایی با کادوهای مخصوص زن باردار یا مادری که تازه فرزند به دنیا آورده تا انتها با بلاگ بازار آنلاین طلاباش همراه باشید.

خرید از گالری طلاباش: دستبند طلا زنانه

هدیه برای زن باردار

مادر در 9 ماه بارداری با شرایط متفاوتی روبه‌رو می‌شود و کلاً سیستم بدن او تغییر می‌کند. از تغییر سایز لباس گرفته تا اسید معده، نداشتن خواب راحت، ورم پا و مسائل مشابه دیگر. بنابراین، بهترین و مناسب‌ترین هدیه بارداری اقلام و وسایلی است که می‌تواند سپری کردن این دوران را برای او راحت‌تر کند. یعنی علاوه بر کمک به خواب بهتر، باکیفیت‌تر و راحت‌تر کمک کند، دردهای جسمانی و مشکلات اضافه وزن را نیز برایش قابل تحمل‌تر کند.

اما این تمام ماجرا نیست، شما به عنوان یک مرد بهتر است همواره علاقه و قدردانی خود را به همسر باردارتان نشان دهید. مخصوصاً که تغییرات هورمونی در این دوران باعث حساسیت‌های روحی زیاد زنان می‌شود و به توجه و محبت بیشتری نیاز پیدا می‌کنند.

با این تفاسیر، بهترین راهکار در کنار نمایش عشق و عاطفه این است که با خرید هدیه مناسب، همسر باردار خود را خوشحال کنید. ما در ادامه چندین کادوی بارداری مناسب را معرفی کرده‌ایم که با توجه به نیاز، بودجه و سلیقه خود می‌توانید هر کدام از آنها را تهیه کنید.

پاپوش / کفش راحتی

پاهای زنان باردار در انتهای روز در اثر راه رفتن دردناک می‌شود و اصطلاحاً ورم می‌کند. بنابراین، هیچ چیز بهتر از این نیست که برای او پاپوش‌های نرم و راحت خریداری کنید تا علاوه بر گرم نکه داشتن پاها در فصول سرد، باعث ایجاد فشار کمتر به کف پاها بشود. این پاپوش‌ها در جنس‌ها، طرح‌ها، رنگ‌ها و برندهای متفاوتی در بازار موجود هستند که می‌توانید بر اساس سلیقه‌ی همسرتان گزینه‌ی مناسب را خریداری کنید.

گردنبند طلا

برخی از مردها برای قدردانی از همسر خود برای به دوش کشیدن درد بارداری و زحمات این دوره برای او گردنبند طلا خریداری می‌کنند. این گردنبند می‌تواند هر وزن و شکلی داشته باشد و لازم نیست حتماً سنگین‌وزن و پرنگین باشد؛ از یک زنجیر ظریف و نازک با پلاکی به نام همسر گرفته تا گردنبند کارتیه یا انواع گردنبند سنگی. اگر شما جزو آقایانی هستید که می‌خواهند با خرید گردنبند به عنوان هدیه بارداری همسر خود را هیجان‌زده کنند، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به محصولات ما در طلاباش بیندازید. مطمئناً می‌توانید گزینه‌ی دلخواه خود را در میان محصولات ما پیدا کنید.

هدفون برای جنین

پخش کردن موسیقی برای جنین داخل رحم یکی از کارهایی جالبی است که زنان باردار دوست دارند برای فرزند عزیز خود انجام دهند. جنین نیز از شنیدن موسیقی بسیار لذت می‌برد و روی هوش و خلاقیت او نیز اثر مثبت دارد. بنابراین می‌توانید با خرید هدفون‌های مخصوصی که برای زنان باردار طراحی و تولید شده‌اند باعث خوشحالی همسر خود شوید. توجه داشته باشید که این هدیه برای نوزاد نیست و برای خود مادر است چون مادر است که دلش می‌خواهد فرزن خود را در لذت شنیدن یک موسیقی خوب شریک کند. این هدفون‌ها به این صورت طراحی شده‌اند که به شکم مادر می‌چسبند و موسیقی را اختصاصی برای جنین پخش می‌کنند. حتی این قابلیت را دارند که مادر صدای خود را ضبط کند و پیغام‌های مخصوص خودش را به گوش فرزندش برساند.

کیسه‌ی ماساژ – هدیه برای زن باردار

زنان در دوران بارداری دردهایی را متحمل می‌شوند که شاید قبلاً آن را تجربه نکرده باشند. بنابراین، بسیار مهم است که وسیله‌ای را به عنوان هدیه برای زن باردار خریداری کنید که به کاهش دردهای جسمانی او کمک کند. به طور مثال، کیسه‌های حوله‌ای مخصوصی که درون آنها با استوقدوس و برنج پر شده، شاید یکی از بهترین گزینه‌ها باشد. یا کیسه‌های ماساژ بسیار متنوع از برندهای متعددی در بازار وجود دارند. می‌توانید با کمی تحقیق و بررسی، بهترین و مناسب‌ترین مدل را به عنوان هدیه بارداری برای همسر خود سفارش دهید.

خرید از گالری طلاباش: دستبند کارتیر زنانه

بالش بارداری

یکی از مشکلات زنان بارداری، سخت شدن خوابیدن است. به ویژه در ماه‌های پایانی و نزدیک به زایمان، چون شکم مادر بسیار بزرگ شده، عملاً امکان خوابیدن روی کمر برایش وجود ندارد. یعنی در واقع افزایش وزن جنین و خود مادر روی ستون فقرات و لگن زن فشار وارد می‌کند و خوابیدن برایش سخت می‌شود. پس چه بهتر که با خرید بالش بارداری، یک خواب راحت را به همسر خود هدیه دهید. بالش‌های مخصوص بارداری می‌توانند تاحدی موجب آسایش خواب شوند. البته مدل‌هایی که شیب‌دار هستند برای مادرانی که رفلاکس معده یا کمردرد زیاد دارند گزینه‌های مناسب‌تری هستند. این بالش‌ها را در انواع رنگ‌ها، طرح‌ها و جنس‌ها می‌توانید در بازار پیدا کنید.

شکم‌بند بارداری

شکم بندهای کشی که زیر شکم زن باردار بسته می‌شوند، می‌توانند تا حد زیادی در جلوگیری و کاهش کمردرد به زنان باردار کمک کنند. بنابراین به عنوان همسر یا یکی از اعضای خانواده می‌توانید شکم‌بند بارداری را به عنوان یک کادوی بارداری مناسب در نظر بگیرید. البته، در زمان خرید شکم‌بند بارداری بهتر است به قابل تنظیم بودن، ضد حساسیت بودن و مرغوبیت جنس آن توجه کنید. به طور کلی استفاده از شکم بند در دوران بارداری چون مثل یک نگهدارنده‌ی موقت عمل می‌کند و اجازه نمی‌دهد عضلات شکم بیش از حد شل و رها شوند، برای زنان باردار هدیه‌ی بسیار جذابی خواهد بود. چون می‌دانند که بعد از زایمان اندام آنها به هم نمی‌ریزد.

لباس زیر بارداری

از همان ماه‌های اول بارداری، سینه‌های زنان بزرگ و حساس می‌شود به همین دلیل شاید بهتر باشد با خرید یک لباس زیر گشاد و آزاد، به راحتی هر چه بیشتر او کمک کنید. لباس زیر مخصوص دوران بارداری را می‌توانید از فروشگاه‌هایی که لوازم بارداری دارند خریداری کنید. این لباس‌ها اصولاً دارای جنس و الیاف مرغوب هستند و یک هدیه بارداری عالی محسوب می‌شوند.

دستبند طلا به عنوان هدیه برای زن باردار

یکی دیگر از گزینه‌های مناسب هدیه برای زن باردار انواع دستبند یا النگوهای طلاست. این زیور آلات نه تنها یک هدیه‌ی شخصی عالی به شمار می‌آیند، ارزش مادی بسیار زیادی هم دارند. بنابراین شک نکنید که همسرتان از دیدن دستبند طلائی که برایش خریده‌اند بسیار هیجان‌زده و خوشحال خواهد شد. البته در سال‌های اخیر شاهد عرضه‌ی النگوهای بسیار شیکی و مدرنی هستیم که بیشتر از دستبند طلا در ویترین فروشگاه‌ها خودنمائی می‌کنند. شما می‌توانید یکی از این النگوهای خاص و شیک، یا یک دستبند زنجیری ظریف و زیبا، دستبند سنگی یا دستبند کارتیه برای همسر یا دوست باردار خود خریداری کنید. برای این منظور هم می‌توانید به بازار اینترنتی طلاباش سر بزنید و انواع مختلفی از دستبندها را مشاهده و خریداری کنید. برای این منظور فقط کافی است روی لینک‌های زیر کلیک کنید.

خرید از گالری طلاباش: گردنبند طلا زنانه

شلوار جین دوران بارداری

بدون شک نمی‌توان در دوران بارداری لباس‌های تنگ و شلوارهای جین پوشید. اما زنان باردار هم دوست دارند شلوار جین شیک بپوشند. طراحان لباس هم این موضوع را می‌دانند و به همین منظور، شلوار جین مخصوص دوران بارداری طراحی و عرضه می‌کنند که حتی برای دوران پس از بارداری هم مناسب و قابل استفاده باشد. شما می‌توانید با خرید این شلوار جین به عنوان کادوی بارداری باعث خوشحال دوست، همسر یا اعضای خانواده خود شوید.

کرم ضد ترک به عنوان هدیه برای زن باردار

بزرگ شدن شکم مادر باعث ایجاد ترک روی پوست می‌شود. این ترک‌ها که در اثر کشیده شدن پوست به‌وجود می‌آیند اصولاً به رنگ‌های صورتی، قهوه‌ای مایل به قرمز یا بنفش نمایان می‌شوند. البته بعد از زایمان خیلی کمرنگ‌تر می‌شوند ولی ممکن است به طور کامل از بین نروند. به همین خاطر می‌توانید با خرید کرم‌های ضد ترک که قدرت ارتجاعی پوست را تقویت می‌کنند، باعث خوشحالی زن باردار شوید. البته حتماً از برندهای معتبر خرید خود را انجام دهید تا باعث ایجاد حساسی پوستی یا هرگونه واکنش منفی نشود.

لباس بارداری شیک

داشتن لباس‌های شیک و خوش‌استایل در دوران حاملگی برای اغلب زنان باردار مهم است. مخصوصاً که اضافه وزن و چاقی این دوران مانع از پوشیدن لباس‌های مورد علاقه این زنان می‌شود. بنابراین شما می‌توانید با خرید لباس‌های بارداری بسیار شیکی که با سلیقه، روحیه و علایق همسر شما جور است باعث خوشحالی او شوید.

بهترین ایده‌ها برای کادوی زایمان

تا اینجای مطلب در مورد انواع کادو برای دوران بارداری ایده‌هایی مطرح کردیم. در ادامه می‌خواهیم گزینه‌های مناسب بعد از زایمان را معرفی کنیم. همچنان همراهمان باشید.

سوتین شیردهی به عنوان هدیه برای زن باردار

سوتین‌های شیردهی از نظر ظاهری با مدل‌های معمولی فرقی ندارند و تنها تفاوتشان این است که با بازکردن دکمه‌های قفلی، کاسه‌ها یا کاپ کنار می‌رود و عمل شیردهی برای مادر آسان‌تر می‌شود. البته این لباس زیر علاوه بر سهولت شیردهی، باعث می‌شود تا سینه‌ها فرم مناسب خود را حفظ کنند و دچار افتادگی نشوند. بنابراین می‌تواند یک ایده‌ی خوب برای هدیه‌ی زایمان باشد.

شیردوش برقی/دستی

شیردوش هم گزینه‌ی خوبی برای کادوی بعد از زایمان است. چون مادر می‌تواند با کمک این دستگاه‌ها شیر خود را بدوشد و در بطری‌های مخصوص نگه دارد و با این کار ساعاتی از وقتش را به استراحت بپردازد. علاوه بر این، استفاده از شیردوش باعث کاهش درد سینه‌های مادر نیز می‌شود.

خرید از گالری طلاباش: انگشتر طلا زنانه

گوشواره طلا

یکی از ایده‌های جذاب و شیک برای کادوی زایمان، خرید گوشواره طلاست. شما می‌توانید با توجه به سلیقه یا تیپ و استایل همسر خود، انواع گوشواره‌ را خریداری کنید. ما در بازار آنلاین طلاباش طراحی‌های متنوعی از انواع گوشواره‌های طلا و نقره عرضه می‌کنیم که می‌توانید به صورت آنلاین سفارش دهید تا در کوتاه‌ترین زمان به دستتان برسد.

هدیه برای زن باردار – کلام آخر

ما در این مطلب انواع هدیه برای زن باردار و کادوهای مناسب پس از زایمان را برایتان نوشتیم. اما بدون شک گزینه‌های بسیار بیشتر و متنوع‌تر دیگری هم وجود دارد که می‌توانید به عنوان کادو خریداری کنید. از انواع لباس و زیورآلات گرفته تا دسته‌گل، قاب عکس، بلیط اسپا یا هزینه‌ی آرایشگاه و مواردی از این دست. هنگام خرید کادو برای یک زن باردار به این توجه داشته باشید او روحیه‌ی بسیار حساسی در این دوران دارد. بنابراین، هدیه دادن به او، حتی اگر در حد یک دسته گل کوچک باشد باعث خوشحالی زیاد مادر باردار خواهد شد.

شما اگر ایده یا نظری در مورد هدیه مناسب برای زنان باردار دارید در بخش کامنت‌ها برایمان بنویسید تا ما و دیگر مخاطبان از آن استفاده کنیم.

منبع: glamour

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.