قیمت روز طلا هر گرم 1,469,000 تومان

کادو برای مادر؛ 19 ایده متفاوت از کتاب تا طلا

0 1,252

مادر، بزرگ‌ترین و بی‌قیمت‌ترین هدیه‌ی خدادادی است و وقتی می‌خواهیم کادو برای مادر تهیه کنیم کمی کارمان سخت می‌شود. چون هیچ هدیه‌ای نمی‌تواند قدردران صبوری و زحمات مادر باشد. اما به هر حال همه‌ی ما دوست داریم با هدایای هر چند کوچک، باعث خوشحالی عزیزان خود شویم. پس چه بهتر که این کادو متناسب و در شأن آن عزیز باشد.

در همین راستا، ما تصمیم داریم در این مطلب انواع کادوهای مناسب برای مادران را به شما معرفی کنیم؛ تا در مناسبت‌های مختلف، از روز تولد گرفته تا روز مادر بتوانید مادران خود را خوشحال کنید. با بلاگ طلاباش همراه باشید.

اصل اول هدیه خریدن برای دیگران

هدیه خریدن و هدیه دادن شرایط و پیش‌نیازهای خاص خود را دارد. ممکن است گاهی کادو را فقط برای اینکه وظیفه‌ی آن از روی دوش شما برداشته شود، خریداری کنید. مثلاً برای خرید کادو برای همکاری که صمیمیت خاصی با هم ندارید، اما در عین حال خوشحال کردن او در روز تولدش برایتان مهم است شاید خیلی وقت صرف نکنید و اولین چیزی که به ذهتان می‌رسد را بخرید. اما بعضی از افراد جایگاه و مرتبه‌ی خاصی در قلب و ذهن ما دارند که نمی‌توان مسائل مربوط به آنها را نادیده گرفت.

یکی از این افراد، مادر است. تقریباً بیشتر مردم جهان دوست دارند بهترین هدایا را به مادر خود تقدیم کنند. بنابراین برای این کار وقت زیادی صرف می‌کنند. برخی از ما شاید حتی از ماه‌ها قبل به اینکه بهترین کادو برای تولد مادر چیست فکر و در مورد آن تحقیق می‌کنیم.

از نظر ما بهترین هدیه برای مادر چیزی است که با روحیه، شخصیت، نیاز و افکار او تناسب کامل داشته باشد. یعنی مثلاً اگر مادر شما اهل کارهای هنری است، در حوزه‌ی هنر موردعلاقه‌اش دنبال تهیه کادو باشید. اگر سنتی است و افکار قدیمی دارد، چیزهایی را مدنظر داشته باشید که برای چنین زنانی ارزشمند هستند. اگر مادر اهل کتاب دارید، با بررسی کتاب‌هایی که تاکنون خوانده، درصدد تهیه کتاب‌ در ژانرهای مشابه باشید.

تمام حرف ما این است که برای مادر یا به طو کلی برای هدیه دادن به دیگران سعی کنید علایق، سلایق و نیازهای آن فرد را بشناسید و بر همان اساس خرید کنید؛ نه به سلیقه‌ی شخصی خودتان. حواستان باشد که غرض اصلی از هدیه دادن خوشحال کردم طرف مقابل است نه تغییر سبک و سلیقه‌ی او.

حالا با این مقدمه، در ادامه تمام چیزهایی که می‌توانید به عنوان کادو برای روز مادر یا روز تولد برای مادر خود تهیه کنید را به تفکیک برایتان نوشته‌ایم. همچنان همراه ما باشید.

ایده‌هایی برای خرید بهترین کادو برای روز مادر

برای خرید بهترین کادو برای روز مادر می‌توانید به مواردی که در زیر معرفی کرده‌ایم فکر کنید.

پوشاک / کیف و کفش به عنوان کادو برای مادر

یکی از عمومی‌ترین و رایج‌ترین ایده‌ها برای خرید هدیه روز زن، خرید لباس، کیف و کفش است. همه‌ی مادرها با هر عقیده و فرهنگی که باشند از این اقلام استفاده می‌کنند. پس می‌توانید بدون نگرانی از پسندیده نشدن، کیف و کفش مناسب مادر خود را برایش تهیه کنید. فقط حتماً اصل اول هدیه دادن را رعایت کنید و این اقلام را بر اساس سلیقه‌ی مادرتان بخرید نه خودتان!

 
خرید از گالری طلاباش: دستبند زنجیری طلا

 

وسائل دکوری خانه

از دیگر کادوهای عمومی که برای هر تیپ مادری می‌تواند مناسب باشد، وسایل دکوری خانه است. از انواع گلدان و گل‌های مصنوعی گرفته تا تابلو، مجسمه، ظروف و وسایل دکوری توالت و حمام را می‌توانید به عنوان کادو به مادر خود هدیه دهید.

پاپوش / دمپائی روفرشی راحت

یکی از ایده‌های کادو برای مادر خرید یک جفت پاپوش / دمپائی روفرشی راحت، سبک و باکیفیت است. مخصوصاً اگر مدتی است که از ترک‌های پاشنه پاهای خود شکایت می‌کند و این مسئله باعث ناراحتی او شده، می‌توانید با خرید یک کرم مرطوب‌کننده‌ی مناسب برای ترک پاشنه و یک دمپایی راحتی و نرم روز زن را به او تبریک بگوئید.

عطر، مام و اسپری

عطر، مام و اسپری بدن یا بادی‌اسپلش با رایحه‌ی دلخواه مادر می تواند یک هدیه‌ی کلاسیک به عنوان کادوی روز زن محسوب شود. عطرها این روزها قیمت‌های ارزانی ندارند، اما اگر نمی‌خواهید هدیه‌ی شما فقط یک عطر باشد، پیشنهاد ما این است که در کنار آن مام، اسپری و بادی‌اسپلش همان برند و همان رایحه هم خریداری کنید تا یک پکیج کامل و خوش‌عطر برای مادر عزیزتان تهیه کرده باشید.

خرید از گالری طلاباش: دستبند نقره مردانه

 

لوازم آشپزخانه / دکوری آشپزخانه

از آنجا که اغلب مادرها بیشتر وقت خود در آشپزخانه سپری می‌کنند و مشغول پخت و پز هستند، هدیه دادن وسیله‌ای که به آشپزخانه و آشپزی مربوط باشد می‌تواند احساس خوبی به آنها بدهد. شما می‌توانید یک سرویس چند پارچه‌ی ظروف آشپزخانه، وسایل دکوری مخصوص آشپزخانه، لوازم برقی، کتاب آشپزی یا گجت‌های فناوری مخصوص آشپزی را به عنوان کادو برای مادر بخرید.

ساعت مچی

ساعت‌های زنانه در طرح‌ها، جنس‌ها و با قیمت‌های متنوعی در بازار موجود است که می‌توانید به عنوان کادو برای مادر خریداری کنید. بهتر است برای مادر خود سراغ ساعت‌های اصل بروید و از مراکز معتبر خریدتان را انجام دهید. اما اگر بودجه‌ی کافی برای این کار ندارید، ساعت‌هایی را انتخاب کنید که مطمئن هستید جنس بدنه‌ی آنها خوب است و باعث ایجاد حساسیت پوستی نمی‌شود.

طلا و جواهر به عنوان کادو برای مادر

از جذاب‌ترین هدایایی که برای مادر خود می‌توانید تهیه کنید، انواع زیورآلات طلا است. از یک انگشتر ساده و نگین‌دار گرفته تا نیم‌ست طلا یا سرویس طلا را می‌توان به مادر هدیه داد. می‌توانید همه‌ی اعضای خانواده پول روی هم بگذارید و یک طلای مناسب و در شأن مادرتان خریداری کنید. برای این منظور می‌توانید از محصولات موجود در بازار آنلاین طلاباش دیدن کنید. محصولات مجموعه‌ی ما بسیار خاص و شیک و ساخته شده از طلای 18 عیار هستن

مشاهده و خرید زیورآلات زنانه طلا

تمامی طلاهای موجود در بازار اینترنتی طلاباش از طلای 18 عیار و توسط طراحان خبره ساخته شده‌اند. شما امکان انتخاب رنگ‌های مختلف طلا را دارید.

خرید نیم ست طلا دو فلاور

نیم‌ست طلا دو فلاور، از طلای 18 عیار و نگین اتمی ساخته شده‌است. این نیم‌ست طلا شامل یک آویز به همراه زنجیر، یک دستبند و یک جفت گوشواره است.

زیورآلات نقره به عنوان کادو برای مادر

اگر دوست دارید زیورآلات به مادر خود هدیه دهید، اما قصد خرید طلا را ندارید می‌توانید سراغ نقره‌جات بروید. انواع مختلفی از زیورآلات نقره در طرح‌ها و با قیمت‌های متنوع در بازار موجود هستند که می‌توانید یکی از آنها را به عنوان هدیه خریداری کنید. ما نیز در بازار آنلاین طلا زیورآلات نقره‌ی بسیار شیکی دارید که تماماً دست‌ساز و محصول دست هنرمندان با ذوق هستند. برای مشاهده و کسب اطلاعات در مورد قیمت و مشخصات این محصولات می‌توانید به لینک‌های زیر مراجعه کنید.

آلبوم عکس خانوادگی

کادو برای مادر می‌تواند فقط جنبه‌ی معنوی داشته باشد و یادآور خاطره‌های خوب باشد. در این راستا می‌توانید عکس‌های شاد از لحظه‌های دوست‌داشتنی و خاطره‌های ماندگار خود را چاپ کنید و در قالب آلبومی زیبا به مادرتان هدیه دهید.

بلیط سفر یا تور گردشگری

اگر مادر شما اهل گشت و گذار است و سفر کردن را دوست دارد، چرا برایش یک تور چند روزه‌ی تفریحی تهیه نمی‌کنید! هزینه‌ی بلیط و اقامت او به همراه یک نفر دیگر را پرداخت کنید تا یک سفر ماندگار برای رقم بزنید.

خرید از گالری طلاباش: دستبند سنگی نقره

 

لوازم آرایشی و بهداشتی به عنوان کادو برای مادر

لوازم آرایشی و بهداشتی همیشه برای تمامی زن‌ها، از سنتی و مذهبی گرفته تا مدرن و امروزی جذاب بوده و هست. اگر مادر شما اهل آرایش هم نباشد، بدون شک دوست دارد پوست و موی زیبا و خوش‌فرمی داشته باشد. پس برایش می‌توانید لوازم مراقبت از پوست تهیه کنید. اگر اهل آرایش باشد که دستتان حسابی باز است و انواع و اقسام محصولات آرایشی و لاک و رنگ مو می‌توانید خریداری کنید.

مچ‌بند هوشمند

مچ‌بندهای هوشمند هم می‌توانند بهترین هدیه روز مادر برای زنان جوان باشند. این مچ‌بندها به تلفن‌همراه هوشمند متصل می‌شوند و علاوه بر نمایش نوتیفیکیشن‌های موبایل، ضربان قلب، میزان کالری‌ مصرفی، شمارش گام‌ها و خیلی چیزهای دیگر را اندازه‌گیری می‌کنند. مچ‌بند هوشمند برای مادرانی که دنبال کاهش وزن و زندگی سالم هستند گزینه‌ی بسیار مناسبی است.

کتاب‌خوان الکترونیکی

این روزها که دیگر همه‌چیز دیجیتالی شده است، کتاب‌خواندن هم ابزارهای تازه می‌طلبد. با خرید کتاب‌خوان الکترونیکی برای مادرتان می‌توانید مطالعه‌کردن را برایش ساده‌تر کنید. کتاب‌خوان وسیله‌ای سبک و قابل حمل است و به‌راحتی می‌تواند نقش کتابخانه‌ای با صدها جلد کتاب را برایتان ایفا کند. پس برای خرید هدیه برای مادر به کتاب‌خوان الکترونیکی هم فکر کنید.

گرفتن وقت آرایشگاه یا ماساژ

گرفتن وقت آرایشگاه یا ماساژ هم می‌تواند ایده‌ی جالبی برای هدیه روز زن باشد. اگر مادر شما اهل رفتن به آرایشگاه و ماساژ باشند که قطعاً از این ایده‌ی شما استقبال خواهد کرد. اما اگر اهل این کارها هم نباشند هم مطمئن باشید که حتماً خوشحال خواهد شد.

ایده‌هایی برای خرید بهترین کادو برای تولد مادر

بهترین هدیه برای تولد مادر، شخصی بودن کادوست؛ چیزی که صد در صد برای شخص او تهیه شده باشد نه برای مادر بودن یا همسر بودن آن زن. در زیر تعدادی ایده برایتان نوشته‌ایم که می‌تواند برای این منظور مناسب باشند.

خرید از گالری طلاباش: دستبند زنجیری طلا

 

سفارش ساخت عطر شخصی

حتماً می‌دانید که مادر شما چه عطرها و رایحه‌هایی را بیشتر از همه دوست دارد. برای اینکه بتوانید ارزش و احترام زیاد خود را به مادرتان را نشان دهید، پیشنهاد می‌کنیم برایش عطر شخصی سفارش دهید. عطر شخصی چیست؟ عطری است که متناسب با شخصیت و علایق یک فرد ساخته می‌شوند. در ایران شرکت‌ها یا اشخاص متعددی وجود دارند که می‌توانید به آنها سفارش ساخت عطر بدهید. با یک سرچ ساده در گوگل می‌توانید شرکت‌های معتبر را پیدا و سفارش خود را ثبت کنید.

تهیه پکیجی از علاقه‌مندی‌ها

از دیگر ایده‌های تهیه کادو برای تولد مادر می‌توان به تهیه‌ی پکیج‌های شخصی و خاص اشاره کنیم. مثلاً فرض کنیم که مادر شما به نگهداری از گل و گیاهان علاقه‌ی وافری دارد. در این صورت می‌توانید چندین گیاه خاص را به همراه گلدان‌های شیک، کود و سم مناسب آن گیاهان، ظرف مخصوص آبیاری، اسپری آب‌پاش، بیلچه‌های کوچک مخصوص گیاهان آپارتمانی، استندهای مناسب برای گلدان‌های خریداری شده و چند بسته خاک خریداری کنید؛ تا یک پکیج کامل از چیزی که مادرتان دوست دارد را به او هدیه دهید.

یا مثلاً اگر اهل هنر، فرهنگ و مطالعه است، برایش پکیجی از محصولات فرهنگی تهیه کنید. به طور مثال، چندین کتاب مناسب با روحیه و علاقه‌ی مادر، سی‌دی‌های فیلم‌هایی که متناسب با آن کتاب‌ها هستند و سی‌دی موسیقی‌های موردعلاقه‌ای را در یک مجموعه به مادر خود هدیه دهید.

اهدای بلیت یا هزینه کلاس و کارگاه

می‌توانید بلیت کنسرت، تئاتر، کارگاه آموزشی یا هزینه کلاس‌هایی که دوست دارد اما تاکنون در آنها شرکت نکرده را به مادر خود هدیه دهید. همه‌ی مادرها بالاخره یک علاقه‌مندی خاص و شخصی دارند که به دلیل مشغله‌های کاری یا زندگی نمی‌توانند به آن بپردازند. شما می‌توانید با کشف این علاقه‌مندی و تهیه‌ی بلیت یا هزینه‌ی کلاس‌های آن باعث خوشحالی مادر خود شوید. مثلاً شاید مادرتان به داستان‌نویسی علاقه دارد اما هرگز به طور جدی به آن فکر نمی‌کند. شما می‌توانید او را در چندین دوره کلاس داستان نویسی نام‌نویسی کنید و برگه‌ی ثبت‌نام را به او هدیه دهید.

یا شاید دوست دارد در یک کارگاه یک یا چندروزه شرک کند اما تصور می‌کند که خیلی واجب نیست.؛ شما با تهیه بلیت آن کارگاه به او نشان دهید که رسیدگی به علاقه‌مندی‌های شخصی کاملاً واجب و ضروری است.

انواع و اقسام کلاس‌های ورزشی، هنری، خودشناسی، روانشناسی و … وجود دارد که می‌توانید مادر خود را در آن‌ها نام‌نویسی کنید.

خرید از گالری طلاباش: دستبند سنگی طلا

 

محصولات مراقبت از پوست

بسیاری از مادرها فرصت اندکی برای رسیدگی به ظاهر خود دارند. البته بیشتر طرف صحبتمان مادرهای سن بالاست که جوانی را پشت سر گذاشته‌اند و دیگر حوصله‌ی مراقب از پوست و موهای خود را ندارند. برای این مادرهای دوست‌داشتنی می‌توانید در حد وسع خود محصولات پوست و مو تهیه کنید. البته حتماً می‌دانید که این محصولات باید حتماً بر اساس ویژگی‌های پوست فرد انتخاب شوند تا اثرگذاری لازم را داشته باشند. به همین خاطر، شاید بهترین و منطقی‌ترین کار این باشد که اول از یک پزشک متخصص پوست و مو برای مادر خود وقت بگیرید تا ویزیت شود. سپس هزینه‌ی محصولاتی که پزشک تجویز می‌کند را شما به عهده بگیرید.

زیورآلات شخصی به عنوان کادو برای مادر

طلا و جواهرات از آنجا که ارزش مادی زیادی دارند و می‌توان به چشم سرمایه‌گذاری هم به آنها نگاه کرد یکی از بهترین ایده‌های برای کادوی روز تولد مادر است. شما می‌توانید از یک گوشواره‌ی طلای سبک گرفته تا النگو، دستبند، گردنبند، انگشتر طلا تا نیم‌ست یا سرویس طلا برای مادر خود خریداری کنید. هر کدام از این محصولات به مبلغی بستگی دارد که می‌خواهید هزینه کنید. اما توصیه ما این است که طلای شخصی برای مادر خود سفارش دهید. مثلاً می‌توانید طلاهای حکاکی شده با شعری در وصف مادر برایش خریداری کنید و لبخند بزرگی بر لبان او بیاورید. یا می‌توانید سفارش دهید نام مادرتان را برایتان طراحی کنند و بسازند. یا شکل جایی که دوست دارد را برایش طراحی کنند و به صورت دستی بسازند. به طور کلی، هر نماد یا طرحی که می‌تواند مخصوص مادر شما باشد، جزو هدیه‌های شخصی‌سازی شده است که ارزش بسیار زیادی دارد.

خرید از گالری طلاباش: گوشواره عقیق

 

 

اگر بودجه‌ی کمی دارید زیور آلات نقره هم می‌تواند ایده‌ی خوبی برای هدیه باشد. در سال‌های اخیر هنرمندان زیادی در زمینه‌ی طراحی و تولید نقره‌جات شیک و خاص فعالیت می‌کنند. می‌توانید از محصولات آنها برای خوشحال کردن مادر خود استفاده کنید.

کلام آخر

کادو برای مادر هر چیزی می‌تواند باشد از یک شاخه گل ساده تا یک سرویس طلا با سنگ‌های الماس؛ اما مسأله‌ای مهمی که پشت این هدیه دادن هست و اهمیت زیادی دارد، حس خوب و ارزشی است که شما به مادر خود منتقل می‌کنید. پس خیلی درگیر نوع کادو نباشید، بیشتر به این فکر کنید چگونه می‌توانید به مادر خود نشان دهد تا چه اندازه او را می‌شناسید، دغدغه‌هایش را می‌شناسید و برایتان مهم است که در مسیر آرزوهایش پیش برود.

در کنار هر هدیه‌ای که برای مادرتان می‌خرید یک شاخه یا یک دسته گل تازه هم به او هدیه دهید تا انتقال‌دهنده‌ی حس زیبای زندگی باشد.

منبع: usatoday

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.