قیمت روز طلا هر گرم 1,469,000 تومان

+26 ایده کادوی تولد برای همسر خانم؛ آقایان بخوانند

0 43,265

کادوی تولد برای همسر خانم بسیار راحت‎‌تر از انتخاب و خرید کادو برای آقایان است. چون موارد بسیار متنوعی برای خانم‌ها وجود دارد که می‌توان به عنوان هدیه به آن‌ها تقدیم کرد. البته در این میان باید گفت یکی از بهترین و ارزشمندترین کادوها برای اغلب زنان طلاست. هر مدل و به هر تعدادی که برای خانم‌ها طلا و جواهر بخرید، باز هم با دیدن هدیه طلا خوشحال و هیجان زده می‌شوند. شاید ارزش بسیار بالای طلا باعث می‌شود خانم‌ها با دریافت آن حس ارزشمندی پیدا کنند.

البته به این معنا نیست که همه‌ی خانم‌ها تنها طلا دوست دارند. چون روحیه و سلیقه‌ی افراد کاملاً با هم تفاوت دارد. از این رو بسیار طبیعی است که همه زیورآلات طلا و نقره را ترجیح ندهند و به دنبال دریافت کادوهای خاص و ویژه باشند. بنابراین برای تمامی خانم‌ها نمی‌توان یک نسخه پیچید و به طور قاطع گفت که بهترین هدیه برای همسرتان چیست. به همین دلیل، ما در ادامه ده‌ها ایده‌ی کادو برای خانم ها را نوشته‌ایم تا شما بر اساس سلیقه و روحیه‌ همسر خود یکی را انتخاب و برای تولدش تهیه کنید. برای آشنایی با این ایده‌ها تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

ایده‌های عمومی کادوی تولد برای همسر زن

گزینه‌های بسیار زیادی برای خرید کادوی تولد زنان وجود دارد. از انواع وسایل خانگی و زیورآلات گرفته تا وسایل آرایشی، بهداشتی، فرهنگی، لوازم سفر و ده‌ها مورد مشابه دیگر. همین تنوع زیاد اغلب باعث سردرگمی افراد برای تهیه هدیه می‌شود. به همین دلیل، ما در ادامه تعدادی ایده‌ی کلی را نوشته‌ و در ادامه به تفکیک روحیه و فعالیت‌های زنانه، گزینه‌هایی را پیشنهاد داده‌ایم تا شاید در مسیر تهیه‌ی کادو به شما کمک کند.

خرید از گالری طلاباش: دستبند زنانه

عینک آفتابی زنانه

یکی از جذاب‌ترین هدایای تولد برای خانم‌ها، عینک آفتابی است و شما می‌توانید با خرید این اکسسوری جذاب، همسرتان را خوشحال کنید. انتخاب سبک، رنگ و کلاسیک یا فانتزی بودن عینک آفتابی به سلیقه‌ی همسرتان بستگی دارد. نکته حائز اهمیت در این موضوع، خرید عینک از برندهای معتبر بوده تا عدسی‌های آن پوشش‌های ضد یووی و پلاریزه داشته باشد.

ساعت مچی زنانه

شاید تصور کنید خرید ساعت مچی بیشتر برای آقایان هدیه مناسب‌تری است؛ اما ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که خانم‌ها نیز ساعت‌های لوکس یا فانتزی را به اندازه آقایان دوست دارند. انتخاب سبک و طرح ساعت مچی به روحیه‌ی همسر شما بستگی دارد. اگر لوازم لوکس دوست دارد، از برندهای معتبر برایش ساعتی لوکس خریداری کنید. اما اگر استایل‌های فانتزی و متفاوت را بیشتر می‌پسندد، در میان ساعت‌های رنگی با طرح‌های خاص و جذاب دنبال هدیه تولد برای او باشید.

خرید از گالری طلاباش: دستبند نقره زنانه

دستبند زنجیری طلا یا نقره؛ کادوی تولد برای همسر

یکی از جذاب‌ترین طلاها برای خانم‌ها، دستبند زنجیری است. مخصوصاً مدل‌های درشت و زنجیرهای رولو که در سال‌های اخیر بسیار مد شده‌اند؛ از بهترین ایده‌ها برای خرید کادوی زنانه به شمار می‌آیند. شما می‌توانید بر اساس بودجه‌تان دستبند طلا یا دستبند نقره برای همسرتان تهیه کنید.

برای این منظور می‌توانید از محصولات ما در بازار آنلاین طلاباش دیدن کنید. برخی از این محصولات دست‌ساز بوده و طراحی‌های منحصربه‌فردی دارند. به همین سبب این دستبندها یک هدیه‌ی خاص برای تولد همسرتان به شمار می‌آیند.

 

مشاهده و خرید دستبند طلا زنانه

 

مشاهده و خرید دستبند نقره زنانه

تلفن همراه، بهترین هدیه برای تولد همسر

خرید موبایل جدید همیشه برای اغلب ما جذاب بوده است. همچنین در این میان خانم یا آقا بودن فرق آنچنانی ندارد و همه از خرید تلفن همراه ذوق‌زده می‌شویم. به همین خاطر، می‌توانید مطمئن باشید که یکی از بهترین گزینه‌های هدیه برای تولد همسر، خرید تلفن همراه جدید است. با توجه به بودجه و سلیقه همسرتان، می‌توانید انتخابی عالی داشته باشید.

اکسسوری‌های موبایل

اگر نمی‌خواهید موبایل جدید بخرید، تهیه لوازم جانبی موبایل برای هدیه تولد همسرتان می‌تواند انتخاب جالبی باشد. مثلاً سفارش یک یا دو قاب موبایل با طرح، رنگ یا نوشته‌های خاص می‌تواند انتخاب خوبی باشد. از طرفی خرید ایرپاد یا سایر مدل‌های هدفون نیز کادوی مناسبی هستند.

پاوربانک

پاوربانک یکی دیگر از وسایل موردنیاز زندگی امروزی است. پس اگر قصد انتخاب بهترین هدیه تولد برای همسر خود را دارید، پاوربانک گزینه‌ی خوبی به شمار می‌آید. مخصوصاً اگر پاوربانکی با رنگ موردعلاقه همسرتان را انتخاب کنید!

عطر / لوسیون بدن / اسپری؛ کادوی تولد برای همسر

یکی از محبوب‌ترین چیزهایی که خانم‌ها خیلی دوست دارند، عطر و ادکلن است. شما با تهیه‌ی عطر از برند موردعلاقه‌اش می‌توانید عشق و توجه خود را در روز تولد همسرتان به او نشان دهید. همچنین خرید انواع ست‌های لوسیون، مام و اسپری به عنوان کادوی تولد از دیگر گزینه‌های جذاب است.

ماساژور دستی

ماساژور دستی صورت یا ماساژورهای اعضای بدن از دیگر هدایای مناسب برای همسرتان است که می‌توانید برای در روز تولدش به او هدیه دهید. امروزه ماساژورهای دستی برای جذب بهتر سرم‌های پوستی بسیار کاربرد دارند و به همین سبب اگر همسرتان اهل مراقبت‌های پوستی است، این گزینه را حتما مدنظر قرار دهید!

 
خرید از گالری طلاباش: دستبند طلا زنانه

گوشواره طلا یا نقره؛ کادوی تولد برای همسر

در میان انواع زیورآلات، گوشواره را می‌توان یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین گزینه‌ها دانست. اگر خانم شما اهل طلا و جواهرات هم نباشد، بدون شک از گوشواره‌ طلا یا نقره استفاده می‌کند. بنابراین، برای خرید کادوی زنانه می‌توانید به مدل‌های مختلف گوشواره طلا یا گوشواره نقره نیز فکر کنید. برای این منظور از شما دعوت می‌کنیم با کلیک روی لینک‌های زیر، محصولات ما در بازار آنلاین طلاباش مشاهده کنید.

 

مشاهده و خرید گوشواره طلای زنانه

 

مشاهده و خرید گوشواره نقره زنانه

لوازم آرایشی

ست‌های لوازم آرایشی، لاک، وسایل آرایش مو، انواع سایه، رژ، کرم، لوسیون یا سرم‌های تقویت مو و ده‌ها مورد مشابه دیگر برای خانم‌ها وجود دارد که می‌توانید برای روز تولد همسر خود بخرید. نکته‌ی حائز اهمیت در اینجا انتخاب مارک و رنگ مناسب است. بنابراین اگر خودتان در لوازم آرایشی سررشته‌ای ندارید، از دوست یا خواهر همسرتان در این زمینه کمک بگیرید تا متناسب‌ترین گزینه را انتخاب کند. توجه کنید که بسیاری از خانم‌ها از لوازم فیک یا همان تقلبی بیزارند، بنابراین به هنگام خرید از اصل بودن کالا مطمئن شوید تا پولتان هدر نرود!

لوازم شخصی برقی

لوازم شخصی برقی برای خانم‌ها بسیار مهم است چون تقریباً هر روز از آن‌ها استفاده می‌کنند. از جمله لوازم شخصی برقی پرکاربرد می‌توانیم به سشوار، بابلیس، اتوی مو، لوازم اصلاح مو، ابزار مراقبت از پوست، دستگاه اپیلیدی و غیره اشاره کنیم. شما می‌توانید یکی از این گزینه‌ها را به عنوان کادوی تولد زنانه در نظر بگیرید.

آویز طلا یا نقره؛ کادوی تولد برای همسر

آویزهای طلا یا نقره ایده‌ بسیار خوبی به عنوان کادوی تولد برای همسر خانم است. چون علاوه بر ارزشمندی، با هزینه و بودجه پایین هم می‌توان آن را تهیه کرد. ما در بازار آنلاین طلاباش انواع مختلفی از آویزهای طلا و نقره را عرضه می‌کنیم تا تمام افراد با هر بودجه‌ای بتوانند آویز مدنظرشان را خریداری کنند. برای مشاهده‌ مدل‌های مختلف این محصولات می‌توانید به لینک‌های زیر مراجعه کنید.

 

مشاهده و خرید انواع آویز طلا

 

مشاهده و خرید انواع آویز نقره

کادوی تولد برای همسر خانم که اهل فرهنگ و هنر است

اگر همسر شما اهل هنر، کتابخوانی،مطالعه‌ فرهنگ‌های مختلف و پیگیر رسوم و عقاید مردم جهان است، می‌توانید با خرید انواع وسایل مرتبط به این حوزه‌ها او را خوشحال کنید. پیشنهاد می‌کنیم از کتاب‌هایی که در لیست خرید وی هستند مطلع شوید تا بهترین کتاب را برایش خریداری کنید. در کنار کتاب می‌توانید بوکمارک و غیره نیز تهیه کنید تا کادوی خاص‌تری به وی بدهید.

دوربین عکاسی؛ کادوی تولد برای همسر

در صورتی که همسرتان اهل عکاسی است، می‌توانید برایش یک دوربین DSLR، کامپکت یا دوربین‌های چاپ فوری تهیه کنید. اگر در حال حاضر دوربین دارد و عکاسی می‌کند، می‌توانید لنز یا دیگر وسایل جانبی دوربین را برایش بگیرید. مثلاً کیف، کوله‌ یا بندهای دوربین که دارای طرح‌های خاص هستند. حتی با خرید یک هارد اکسترنال نیز می‌توانید به او کمک کنید تا فضای کافی برای فایل‌های عکاسی‌اش داشته باشد. اما اگر هنوز عکاسی کردن بلد نیست و فقط عاشق این هنر است، می‌توانید او را در کلاس‌های عکاسی ثبت‌نام کنید.

ست کاملی از لوازم‌التحریر یا مداد رنگی

برای خرید کادوی تولد برای همسر شاغل، دانشجو، طراح، گرافیست و نقاش انتخاب ست کاملی از لوازم‌التحریر یا مدادرنگی‌های برندهای مطرح دنیا می‌تواند انتخاب جالبی باشد. با این کار به راحتی او را در روز تولدش هیجان‌زده خواهید کرد!

هدفون بی‌سیم

یکی از بهترین ایده‌های هدیه تولد برای همسر زن، هدفون‌های بی‌سیم و بلوتوثی است. چون همسر شما می‌تواند در زمان استراحت، پیاده‌روی یا حین انجام کارهای خانه یا فعالیت‌های شخصی، به موسیقی، پادکست یا کتاب صوتی موردعلاقه‌اش گوش دهد. این هدفون‌ها برندها، رنگ‌ها و قیمت‌های متنوعی دارند و می‌توانید در بین آنها مدلی را که با بودجه‌ شما همخوانی دارد، انتخاب کنید.

خرید از گالری طلاباش: گوشواره نقره زنانه

مجموعه‌ای از کتاب‌های نویسنده‌های موردعلاقه

یکی دیگر از گزینه‌ها، خرید کتاب‌های چاپی از نویسنده‌های موردعلاقه همسرتان است تا او را در روز تولدش خوشحال کنید. اگر تصور می‌کنید که در دنیای مدرن امروزی، کتاب چاپی چندان گزینه‌ی مناسبی نیست، می‌توانید نسخه‌های صوتی یا PDF آن کتاب‌ها را خریداری کنید. همچنین تهیه اشتراک سالانه‌ اپلیکیشن‌های کتابخوان نیز می‌تواند کار خوبی باشد. انتخاب از میان هر کدام از این موارد به سلیقه و سبک زندگی همسرتان بستگی دارد.

انواع پازل‌های چندهزارتکه

اگر همسرتان به بازی‌های فکری و نقاشی‌های معروف دنیا علاقه‌مند است، می‌توانید با خرید پازل‌های چندهزارتکه با طرح نقاشی‌های معروف او را خوشحال کنید. همراهی او در درست کردن پازل می‌تواند سرگرمی خوبی برای هر دو نفرتان باشد.

گل؛ کادوی تولد برای همسر

یکی از جذاب‌ترین هدیه‌هایی که می‌توانید برای همسر هنردوست خود تهیه کنید، گل است. از گل‌های طبیعی و جذاب مثل رز، یاس، ارکیده و کاملیا گرفته تا گیاهان زنده و طبیعی که گلدان‌های شیک و جذابی دارند. گل و گیاه همیشه برای اغلب زنان جذاب است و کمتر خانمی را می‌توانید پیدا کنید که از هدیه گرفتن گل خوشحال و هیجان‌زده نشود. برای این منظور می‌توانید باکس‌های شیک و خاص گل، دسته‌ گل‌های تزئین شده با شکلات و کاغذهای رنگی، گل‌های جاویدان یا شاخه‌های بلند رز سفید، قرمز یا صورتی تهیه کنید.

بهترین هدیه برای همسر زن که اهل ورزش است

اگر همسرتان اهل ورزش است، خرید لباس، وسایل، اکسسوری یا لوازم مخصوص می‌تواند گزینه‌ای عالی به شمار آید. البته برای این کار حتما به رشته ورزشی موردعلاقه همسرتان توجه کنید تا بهترین را برای وی انتخاب کنید.

خرید از گالری طلاباش: گردنبند زنانه

اگر خانم شما دوست دارد فعالیت ورزشی جدیدی را شروع کند، می‌توانید با ثبت‌نام وی در دوره‌های آموزشی یا خرید وسایل اولیه‌ی آن به همسرتان هدیه‌ای عالی بدهید. به طوری کلی، بهترین هدیه برای همسر زن اهل ورزش می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

تشک ورزشی (مت) یوگا

انواع سبک‌های یوگا در سال‌های اخیر به لیست ورزش‌های محبوب خانم‌ها اضافه شده است. برای انجام تمرین‌های یوگا، فرد به تعدادی وسیله نیاز دارد که اصلی‌ترین آن، زیراندازهای مخصوص است که در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع تولید می‌شوند. اگر همسرتان اهل یوگا است یا دوست دارد یوگا کردن را آغاز کند، می‌توانید با خرید یک زیرانداز باکیفیت و دارای طرح و رنگ متناسب با سلیقه‌اش در روز تولدش وی را خوشحال کنید. مت یوگا یکی از بهترین ایده‌های کادوی تولد برای همسر است.

کفش کوهنوردی

برای خانم‌هایی که اهل کوهنوردی یا جنگل‌نوردی هستند، خرید یک کفش مقاوم و راحت می‌تواند انتخابی عالی به شمار آید. برای این منظور فقط کافی است سایز کفش‌های کوهنوردی او را چک کنید تا مطمئن شوید که در سوپرایز تولدتان اشتباهی رخ نمی‌دهد.

کفش مخصوص پیاده‌روی

هدیه گرفتن یک کفش راحتی در روز تولد همسری که اهل پیاده‌روی‌های صبحگاهی یا عصرگاهی است، می‌تواند او را بسیار خوشحال کند. حتماً در زمان انتخاب و خرید کفش، سلیقه‌ی همسرتان را در اولویت قرار دهید و متناسب با بودجه موردنظرتان، بهترین هدیه تولد برای همسر خود را تهیه کنید.

خرید لباس ورزشی زنانه؛ کادوی تولد برای همسر

از دیگر گزینه‌هایی که می‌توانید برای تولد خانم خود تهیه کنید، یک دست لباس ورزشی مناسب و باکیفیت است. برای خرید لباس ورزشی پیشنهاد می‌کنیم سراغ رنگ‌های شاد بروید و از برندهای معتبر متناسب با بودجه خود خرید کنید. همیشه کیفیت را اولویت قرار دهید. به عبارتی به جای خرید سه دست لباس ورزشی بی‌کیفیت، یک دست لباس باکیفیت تهیه کنید.

لوازم ورزشی باشگاهی خانگی

اگر همسر شما اهل ورزش است اما وقت کافی برای رفتن به باشگاه ندارد، می‌توانید برای روز تولدش یک دستگاه ورزشی خانگی هدیه دهید. به طور مثال، دوچرخه ثابت یا تردمیل خانگی می‌توانند بهترین هدیه تولد برای همسر شما باشند.

کادو برای خانم های شاغل

کادوی تولد برای خانم‌های شاغل می‌تواند شامل تمام مواردی که در بالا گفتیم باشد. اما به طور خاص، برخی وسایل مثل مواردی که در ادامه نوشته‌ایم برای این تیپ خانم‌ها مناسب‌تر هستند. البته شما با کارهای جذاب هم می‌توانید همسر خود را در روز تولدش خوشحال کنید. مثلاً یک کیک شیک و خوشمزه از قنادی مورد علاقه‌اش سفارش دهید و به محل کارش بفرستید یا برای میز کارش یک گلدان طبیعی و زیبا هدیه بخرید و با پیک ارسال کنید. همه چیز به خلاقیت شما بستگی دارد!

ماگ / لیوان دمنوش / فرنچ‌پرس / مینی اسپرسوساز

اگر همسرتان شاغل و عاشق چای و قهوه است، می‌توانید برای هدیه تولد او یک ماگ گرم‌نگهدارند‌ه نوشیدنی تهیه کنید. اگر دمنوش خیلی دوست دارد، لیوان‌های مخصوص دمنوش که شامل چندین بخش جداشونده هستند را برایش بخرید. دستگاه‌های جذابی مثل فرنچ‌پرس یا مینی اسپرسوساز هم برای خانم‌های عاشق قهوه گزینه‌های بسیار عالی به شمار می‌آیند. وجود تنوع بسیار در اندازه‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های زیبا، دست شما را در انتخاب بهترین محصول باز می‌گذارد.

خرید از گالری طلاباش: انگشتر طلا زنانه

انگشتر طلا یا انگشتر نقره؛ کادوی تولد برای همسر

زیورآلات مناسب برای خانم‌های شاغل، انواع انگشترهای طلا یا نقره است. شما می‌توانید برای خوشحال کردن همسر خود در روز تولدش یک انگشتر شیک با طراحی خاص خریداری کنید. حتی سفارش انگشتری که اول نام هر دوی شما روی آن حک شده، می‌تواند انتخابی عالی باشد. برای خرید انگشتر طلا یا نقره به عنوان کادوی تولد برای همسر می‌توانید از لینک‌های زیر کمک بگیرید.

 

 
 

مشاهده و خرید انواع انگشتر نقره زنانه

ساعت هوشمند

ساعت هوشمند یکی از انواع اکسسوری‌های دیجیتالی است که بسیاری از خانم‌ها آن را دوست دارند. مخصوصاً اگر همسر شما شاغل باشد! چرا که این افراد به واسطه‌ی کارشان دائما باید پیگیر تماس، ایمیل و پیام باشند. بنابراین با تهیه‌ یک ساعت هوشمند به عنوان هدیه تولد می‌توانید او را خوشحال کنید. پیشنهاد می‌کنیم بندهای رنگی و جذاب تهیه کنید؛ زیرا خانم‌ها به رنگ‌های روشن و شاد علاقه‌ زیادی دارند. این ساعت‌های هوشمند در طرح‌ها، برندها و قیمت‌های متنوعی موجود هستند و می‌توانید بر اساس بودجه‌ خود، مناسب‌ترین مدل را انتخاب کنید.

تبلت / لپ‌تاپ

اگر اخیراً متوجه شده‌اید که همسر شما به لپ‌تاپ جدید نیاز دارد، می‌توانید این وسیله‌ دیجیتال را به عنوان هدیه تولد برایش بخرید و مطمئن باشید که حسابی هیجان‌زده خواهد شد. همچنین کیف یا کوله‌ی لپ‌تاپ با طرح و رنگ‌های خاص نیز می‌تواند برایش سفارش دهید.

خرید از گالری طلاباش: گردنبند نقره زنانه

جعبه کادوی تولد برای همسر

جعبه کادوی تولد برای همسر در واقع ترکیبی از وسایل و کادوهای مختلفی است که دوست دارید به همسر خود هدیه دهید. یعنی زمانی که نمی‌توانید تصمیم بگیرید، چه چیزی برای او بخرید و اقلام متعددی در سر دارید، می‌توانید یک جعبه‌ی هیجان‌انگیز از انواع کادوهای دلخواهتان را تهیه و به او هدیه کنید! پیشنهاد می‌کنیم درون این جعبه را با گل‌های طبیعی و پوشال‌های رنگی تزیین کنید تا هدایایتان بیشتر به چشم بیاید.

همچنین می‌توانید هر کدام از هدایایی که در بالا پیشنهاد دادیم را درون یک باکس بسیار شیک که به رنگ موردعلاقه‌‌ی همسرتان است قرار دهید؛ استفاده از گل‌های طبیعی و خرده‌ریزه‌های جذابی مثل شکلات، پوشال، لاک‌های رنگی یا مهره‌های رنگی می‌تواند به جذابیت کادویتان کمک کند. در واقع منظورمان این است که جعبه‌ی کادو نیز به اندازه‌ی خود کادو اهمیت دارد و نباید آن را نادیده بگیرید.

کلام آخر

ایده‌های کادوی تولد برای همسر خانم به قدری متنوع و زیاد است که نمی‌توان همه‌ی آن‌ها را در یک مقاله جا داد. ما فقط گوشه‌ای از این ایده‌ها را برایتان نوشته‌ایم. این در حالی است که موارد دیگر مثل انواع لباس، مانتو، روسری، کفش، کیف، لوازم بهداشتی، گل و ده‌ها مورد دیگر هم وجود دارد که حتماً خودتان آن‌ها را می‌دانید و به یادآوری ما نیازی نیست. اما در آخر پیشنهاد می‌کنیم که در کنار خرید کادو، یک شاخه گل یا دسته‌گل هم برای همسر خود تهیه کنید. چون اغلب خانم‌ها عاشق گل هستند و دیدن گل در کنار هدیه‌شان باعث دو برابر شدن خوشحالی آن‌ها می‌شود.

خرید از گالری طلاباش: گردنبند طلا زنانه

همچنین می‌توانید برای ایجاد تنوع، همسر خود را به رستوران موردعلاقه‌اش دعوت کنید و هنگام صرف شام دو نفره کادویش را بدهید. یا اگر خیلی اهل خانواده و رفت‌وآمدهای فامیلی هستید، خانواده‌های خود را دعوت کنید و با تهیه شامی از بیرون یک مهمانی ساده اما شاد برگزار کنید.

اگر خودتان فرزند دارید، می‌توانید از آن‌ها برای آماده‌سازی خانه و تهیه کیک تولد همسرتان کمک بگیرید. مهم این است که در چنین شب مهمی که یک بار در سال اتفاق می‌افتد، تمامی تدارکات لازم برای خوشحال کردن همسر خود را مهیا کنید . این امر فقط به معنی خرید هدیه یا پول خرج کردن نیست؛ بلکه با ایجاد فضای شاد و سرشار از عشق می‌توانید به همسر خود یادآوری کنید که وجودش تا چه اندازه برایتان ارزشمند و مهم است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.