قیمت روز طلا هر گرم 1,469,000 تومان

لیست بهترین هدیه‌ها برای مردان در روز تولد و سایر مناسبت‌ها

0 2,039

در پاسخ به این سوال که بهترین هدیه برای آقایان در روز تولدشان، روز مرد یا سایر مناسبت‌ها چیست، می‌توانیم گزینه‌های بسیاری را نام ببریم. از وسایل الکترونیکی و کنسول بازی گرفته تا ابزار و وسایل مربوط به خودرو، ادکلن، وسایل اصلاح صورت، اکسسوری‌های چرمی، وسایل ورزشی و حتی زیورآلات نقره و طلا.

قصد خرید کادو برای چه مردی را دارید؟

پیش از این که بخواهید نوع کادوی خود را مشخص کنید، باید به چند معیار، توجه ویژه داشته باشید. اولین و مهم‌ترین معیار برای تهیه‌ی لیست بهترین هدیه‌ها برای مردان، مشخص کردن بودجه‌ای است که می‌خواهید هزینه کنید. وقتی سقف بودجه خود را بدانید، گزینه‌های گران‌تر خودبه‌خود از لیست شما حذف می‌شوند. در نتیجه، یک قدم به انتخاب مناسب‌ترین هدیه مردانه نزدیک‌تر می‌شوید.

پس از تعیین بودجه، باید به سبک زندگی مردی که قصد خرید هدیه برای او را دارید توجه کنید. ببینید بیشتر از همه اهل چه چیزی است! آیا بازی‌های ویدئویی دوست دارد و بیشتر وقت آزادش را پای پلی‌استیشن یا ایکس‌باکس صرف می‌کند؟ آیا اهل ورزش و رفتن به باشگاه است؟ مردی سنتی است و بیشتر وقتش را به کارش اختصاص می‌دهد؟ یا اهل مد و فشن است و ترجیح می‌دهد بیشتر درآمدش را صرف تیپ و ظاهرش کند؟

سن سومین معیار مهم برای خرید بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان یا مناسب‌های دیگر است. بدون شک کادویی که برای یک پسر نوجوان در نظر می‌گیرید با هدیه‌ی پدر 60 ساله‌ی خانواده یکی نیست.

اما با تمام این تفاسیر، برخی از علاقه‌مندی‌ها، سن و سال نمی‌شناسند و هر مردی در هر سنی می‌تواند به آن وابسته باشد. مثلاً ماجراجویی افراد به سن آن‌ها مربوط نیست. یا استفاده از زیورآلات به جوان یا پیر بودن فرد بستگی ندارد. این در حالی‌که مثلا یک دستبند چرم و طلا ممکن است برای مرد سنتی جذاب نباشد اما از طرفی می‌تواند نظر یک مرد جوان اهل مد را به خود جلب کند.

بنابراین، مسأله مهم این است که شما سلیقه، روحیه، شخصیت و علاقه‌مندی‌های مردی را که قصد خرید هدیه برای او دارید به درستی بشناسید. این شناخت، مثل فیلتری چند مرحله‌ای عمل می‌کند و باعث می‌شود تا با حذف گزینه‌های اضافی، سریع‌تر به هدیه‌ی موردنظرتان برسید.

برای آشنایی با انواع هدیه مردانه انتخاب درست‌ترین گزینه برای خرید، در زیر لیست بهترین هدیه‌ها برای مردان را ببینید.

1- هدیه مردانه برای اهالی ورزش

هدیه برای همسر مرد که اهل باشگاه رفتن و ورزش کردن است، می‌تواند ساک ورزشی، کفش یا لباس ورزشی باشد. حتی می‌توانید وسایل مربوط به ورزش مورد نظر را برای او تهیه کنید. از دمبل و طناب گرفته تا توپ و دوچرخه.

یا اکسسوری‌های دیگری مثل دستبندهای سلامتی، عینک ورزشی، عینک آفتابی، ترازوی دیجیتالی یا حتی بلیت مسابقه‌ی ورزشی مورد علاقه‌شان هم می‌تواند بهترین هدیه برای آقایان باشد.

2- بهترین هدیه برای پسرها و آقایان اهل سفر، ماجراجویی، کوهنوردی و بازی

برای مردی که سرگرمی اصلی‌اش در زندگی، سفر و ماجراجویی است بهتر است ابزار، لباس یا وسایل مخصوص این تفریحات را خریداری کنید. اول از همه تعیین کنید که او چه نوع سفرهایی را دوست دارد؟ کوله‌گردی، طبیعت‌گردی، سفرهای لوکس و هتلی یا سفرهای معمولی با ماشین شخصی را ترجیح می‌دهد؟ برای هر کدام از این دسته‌بندی‌ها لیست بلندبالایی از ابزار و وسایل وجود دارد که می‌توانید به عنوان هدیه برای مرد خود خریداری کنید.

مثلاً اگر اهل طبیعت‌گردی است و نوشیدنی موردعلاقه‌اش قهوه است، می‌توانید یک دستگاه قهوه‌ساز مسافرتی، فرنچ‌پرس یا مینی اسپرسوساز بخرید. یا وسایل مخصوص کمپینگ خریداری کنید. از کیسه خواب و چادر و کوله‌پشتی گرفته تا گاز و ظروف سفری، بی‌سیم واکی‌تاکی، ست چاقو یا صندلی‌های تاشو سفری.

کادو برای دوست‌پسر عاشق سفرهای لوکس می‌تواند یک چمدان شیک سایز کابین باشد. یا برای مردی که با ماشین خود سفر می‌کند، باکس‌های نظم‌دهنده صندق‌عقب گزینه مناسبی است.

 کنسول بازی (ایکس‌باکس، پلی‌استیشن، نینتندو)، بازی‌های ویدئویی اصل، دسته کنسول بازی، فوتبال دستی یا بازی‌های فکری بزرگ‌سالان را نیز می‌توان در لیست بهترین هدیه ها برای مردان گنجاند.

3- هدیه برای آقایان و پسرهای اهل هنر و فرهنگ

هنر موردعلاقه مرد شما چیست؟ اگر اهل سینما و تئاتر است، برایش هارد اکسترنال بخرید. بهترین فیلم‌های تاریخ سینما (یا ژانر موردعلاقه‌اش) را با بالاترین کیفیت در آن کپی کنید و به مرد خود هدیه دهید. یا بلیت تئاتر موردعلاقه‌اش را برایش بخرید. اگر ساز خاصی دوست دارد، آن ساز را برایش تهیه کنید. اگر اهل نقاشی است، ابزار و وسایل نقاشی برای او بخرید. بلیت کنسرت، کتاب در زمینه‌ی موردعلاقه‌اش، آلبوم موسیقی یا حتی لباس‌های هنری مثل شال، کلاه یا عینک‌های خاص هم می‌تواند هدیه‌ی فانتزی مردانه باشند.

مهم این است که همیشه به سبک زندگی، سن و علاقه‌مندی فردی که می‌خواهید برایش کادو بخرید توجه کنید. تا بتوانید با هدیه‌ی خود باعث خوشحالی او شوید.

4- هدیه مردانه رسمی و کلاسیک

برای آقایانی که ظاهری رسمی دارند می‌توانید پوشاک، کیف، کفش یا اکسسوری بخرید. به طور مثال، بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان می‌تواند یک دستبند طلا مردانه، گردنبند طلا مردانه یا انگشتر نقره مردانه باشد.

 

در کنار این‌ها، کیف دستی یا کیف پول چرمی هم می‌توانند گزینه‌های مناسبی باشند.

آقایانی که خیلی رسمی هستند، به اصلاح صورت خود نیز توجه ویژه‌ای دارند. پس می‌توانید برایشان وسایل اصلاح صورت بخرید. این وسایل را با هر بودجه‌ای می‌توان خریداری کرد. اگر بودجه کمی دارید، یک کف ریش یا افتر شِیو بخرید. اگر محدودیت مالی ندارید، دستگاه ریش‌تراش با پکیج کاملی از کرم‌ها، لوسیون‌ها و اسپری‌های را خریداری کنید.

ساعت هوشمند، عطر و ادکلن، ست روان‌نویس/خودنویس، ست بهداشتی، دکمه سردست طلا یا نقره، عینک آفتابی، فندک‌های شیک و خاص یا کراوات هم گزینه‌های خوبی برای مردهایی است که تیپ رسمی دارند.

5- بهترین هدیه برای پسرهای عاشق ماشین

برای مردهایی که عاشق ماشین هستند می‌توانید هر وسیله یا ابزاری که به خودرو مربوط است را بخرید. مثل روکش صندلی، جعبه ابزار، جاسوئیچی یا باکس و کنسول. یا می‌توانید بلیت مسابقه‌های اتومبیل‌سواری را تهیه کنید. ماشین‎های کنترلی، لِگوی ماشین یا مجموعه‌ای از ماشین‌های کلاسیک اسباب‌بازی نیز می‌تواند بهترین هدیه برای مردهای عاشق ماشین باشد.

 

امیدواریم که این راهنما در راستای خرید بهترین هدیه برای آقایان به شما کمک کرده باشد. شما هم اگر پیشنهادی دارید که می‌تواند به بقیه مخاطبین برای خرید هدیه مردانه کمک کند، در بخش نظرات برایمان بنویسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.