قیمت روز طلا هر گرم 1,469,000 تومان

21 ایده کادو تولد برای دختر نوجوان و جوان

0 24,982

ایده‌های بسیار متنوعی برای خرید کادو تولد برای دختر نوجوان و جوان وجود دارد. از وسایل آرایشی و بهداشتی گرفته تا لوازم دکوراتیو، وسایل بازی، پوشاک، محصولات فرهنگی، انواع اکسسوری، طلا و زیورآلات نقره یا بدلی، وسایل ورزشی و ده‌ها چیز دیگری که می‌توان چندین خط دیگر در موردشان نوشت.

اما مسأله‌ی مهمی که در مورد کادو خریدن برای دخترخانم‌ها باید مدنظر داشته باشید، روحیه‌ی خاص آن‌ها در نوجوانی و جوانی است. مخصوصاً دوران نوجوانی که حدفاصل بين کودکی و جوانی یا در واقع، دوره‌ی انتقال از کودکی به بزرگسالی است. در این دوره، نوجوان‌ها به‌دنبال هویت و هدفمند کردن زندگی خود هستند. بنابراین، علاقه‌مندی‌های خاص خود را دارند؛ که شما می‌توانید با خرید هدیه‌ی متناسب با آن علاقه‌مندی، به او نشان دهید که تا چه اندازه برای افکار و سلیقه‌اش ارزش قائل هستید. در صورت نیاز، با خرید یک کادوی ویژه او را به مسیر جدیدی هدایت کنید و دنیای دیگری در ذهنش بسازید.

اما از آنجا که افراد به طور کلی سلیقه‌های بسیار متنوعی دارند، ما هم سعی کرده‌ایم در این مطلب ایده‌های مختلفی برای کادو تولد دخترانه را برایتان بنویسیم. پس تا انتهای مطلب با بلاگ طلاباش همراه باشید.

۵ ایده کادو تولد دخترانه در حوزه‌ی مد و فشن

بسیاری از دخترها در سن نوجوانی و جوانی بیشتر از هر چیز دیگری به ظاهر خود اهمیت می‌دهند. از مدل‌ موها و آرایش صورت گرفته تا لاک ناخن‌ها و مدهای جدید لباس و کفش و اکسسوری. بنابراین خرید کادو تولد برای دوست صمیمی دختر خیلی هم سخت نیست.

آینه‌ی چراغدار

این آینه‌ها که به آینه‌ی گریم هم مشهور هستند، در اطراف خود لامپ‌های ال‌ای‌دی دارند و اغلب برای مکان‌های کم‌نور و تاریک مناسبند. از آنجا که بسیاری از دخترها اتاقشان را کم‌نور می‌کنند، این ایده می‌تواند برای میز آرایششان گزینه‌ی جذابی باشد.

اتو مو

دخترهای نوجوان معمولاً ساعاتی از روز را به آرایش موهای خود اختصاص می‌دهند. چون در این دوران هیچ چیز برایشان مهم‌تر از زیبائی نیست. پس اتو مو می‌تواند بهترین کادو برای دختر باشد.

خرید از گالری طلاباش: دستبند طلا دخترانه

سشوار مسافرتی

از آنجا که زیبائی در طول سفر هم برای دختران جوان بسیار مهم است، خرید سشوار مسافرتی یک ایده‌ی مناسب است. این دستگاه‌ها معمولاً توان کمتری نسبت به سشوارهای معمولی دارند. ابعاد آن‌ها هم کوچک‌تر بوده و در بعضی مدل‌ها دسته سشوار تاشو است.

ست لاک ناخن

بسیاری از دختر خانم‌های نوجوان عاشق لاک زدن هستند و به زیبایی ناخن‌هایشان اهمیت زیادی می‌دهند. اگر دختر موردنظر شما هم همین علاقه‌مندی‌ها را دارد، چرا برایش ست لاک ناخن نمی‌خرید! شما می‌توانید چندین لاک با رنگ‌های جذاب و متنوع تهیه کرده و در یک جعبه زیبا به او هدیه دهید.

ست اسپری و عطر

عطر و اسپری را نمی‌توان از زندگی بسیاری از دخترهای نوجوان و جوان حذف کرد. خانم‌ها از داشتن انواع عطرها سیر نمی‌شوند و عطرهای جدید همیشه برایشان جذابیت دارد؛ بنابراین یکی از انواع بهترین کادو تولد برای دختر 20 ساله عطر، اسپری بدن یا ست‌های بهداشتی مام و اسپری است.

خرید از گالری طلاباش: گوشواره دخترانه

۵ ایده‌ی کادوی تولد دخترانه در حوزه‌ی تکنولوژی

بهترین کادو برای دختر می‌تواند وسایل الکترونیکی یا لوازم جانبی موبایل و دوربین باشد. مثلاً کادو تولد برای دختر 20 ساله که عاشق عکاسی است، می‌تواند دوربین عکاسی حرفه‌ای، پایه‌ی دوربین یا فیلترهای مخصوص لنز دوربین باشد. همچنین بهترین کادو برای دختر عاشق موبایل می‌تواند مدل جدید گوشی یا قاب گوشی باشد. اما ایده‌های دیگری هم در این حوزه هست که در زیر نوشته‌ایم:

مونوپاد، کادو تولد برای دختر جوان

برای دخترهای نوجوان مونوپاد (دسته‌ی سلفی) یک وسیله‌ی کاملا کاربردی است. چرا؟ چون اغلب دخترها در این سن دوست دارند دائم از خودشان سلفی بگیرند و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند. شما با خرید یک مونوپاد حرفه‌ای می‌توانید او را در روز تولدش خوشحال کنید.

قاب گوشی به عنوان کادو تولد برای دختر

قاب گوشی حتی برای بزرگسالان هم بسیار جذاب است. چون می‌توانند با رنگ‌های مختلف لباس خود آن را ست کنند؛ بنابراین، کادو تولد برای دوست صمیمی دختر می‌تواند یک قاب متناسب با مدل گوشی باشد که طرح یا رنگ فانتزی و بانمک دارد.

پاوربانک

از آنجا که دخترهای جوان و نوجوان امروزی بیشتر وقت خود را در موبایل‌های هوشمندشان سپری می‌کنند، داشتن پاوربانک برایشان بسیار مهم است؛ بنابراین، اگر به دنبال خرید بهترین کادو برای دختر هستید، پیشنهاد ما پاوربانک است.

دوربین عکاسی

به عنوان کادو تولد برای دخترهای 15 تا 20 ساله دوربین عکاسی بسیار مناسب است. با خرید چنین هدیه‌ای می‌توانید او را به هنر عکاسی علاقه‌مند کرده و باعث تقویت خلاقیت و ابتکار او شوید.

هدفون

یک پیشنهاد مناسب کادو برای نوجوان دختر هدفون است. به طور کلی جوان‌ها و نوجوان‌ها به موسیقی علاقه‌ی زیادی دارند و بدون شک داشتن یک هدفون شیک و کاربردی برایشان بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: انتخاب بهترین کادوی ولنتاین برای دخترها و خانم‌ها؟ ساده است

4 ایده کادو تولد دخترانه در حوزه‌ی سرگرمی

بازی و سرگرمی از جمله علاقه‌مندی‌های دختران جوان و نوجوان است. خوشبختانه امروزه تنوع بسیار زیادی در زمینه‌ی سرگرمی برای تمامی افراد در تمامی سنین وجود دارد. بنابراین شما می‌توانید بر اساس روحیه‌ی دختر موردنظرتان، هدیه‌ای سرگرم‌کننده به او بدهید.

دعوت به اتاق فرار یا کلوب‌های بازی

در بسیاری از کلان‌شهرها کلوب‌هایی وجود دارند که انواع میز بازی‌های دسته‌جمعی یا اتاق فرار دارند. بنابراین بهترین کادو تولد برای دوست صمیمی دختر می‌تواند بلیت یکی از این بازی‌ها باشد.

پازل

پازل هم از دیگر هدیه‌های جذاب و سرگرم‌کننده برای دختر جوان و نوجوان است. پازل‌ها در ابعاد، اشکال و تعداد تکه‌های متفاوت، با قیمت‌های متنوع در بازار موجود هستند. شما می‌توانید طرح مناسب برای یک دختر نوجوان را خریداری کرده یا پازل شخصی برای او سفارش دهید. مثلاً سفارش دهید تا عکس‌های او و دوستانش یا یکی از عکس‌های خاطره‌انگیز دوران کودکی‌اش را به صورت پازل برایتان بسازند.

خرید از گالری طلاباش: گوشواره طلا دخترانه

بلیط سینما، تئاتر یا کنسرت

بهترین کادو تولد برای دختر نوجوان و جوان، خرید بلیط سینما، تئاتر یا کنسرت مورد علاقه اوست.

بازی‌های مخصوص جوانان

در اغلب شهرکتاب‌ها یا کتاب‌فروشی‌ها می‌توانید انواع بازی‌های فکری و بازی‌ها گروهی را با قیمت‌های متنوع پیدا کنید.

کتاب، یکی از بهترین کادوهای تولد برای دخترها

خیلی از دخترها مطالعه کتاب و رمان را دوست دارند. بنابراین بهترین کادو برای دختری که عاشق مطالعه است، خرید کتاب در ژانر و سبک موردعلاقه‌ی اوست. توجه داشته باشید که ممکن است یک نفر از خواندن کتاب‌های تاریخی و غیرداستانی لذت ببرد، در حالی که یک نفر دیگر فقط عاشق خواندن کتاب‌های شعر یا رمان است. حتماً هنگام انتخاب کتاب به سلیقه‌ی طرف مقابلتان احترام بگذارید.

خرید اکسسوری و زیورآلات به عنوان کادو تولد برای دختر 20 ساله

بهترین کادو برای دختری که به سن جوانی رسیده، می‌تواند اکسسوری‌های جذاب یا زیورآلات ارزشمندی از جنس طلا یا نقره باشد. به همین خاطر ما در ادامه، چندین اکسسوری به‌عنوان کادو تولد دخترانه را معرفی کرده‌ایم که می‌توانید بر اساس سلیقه یا بودجه‌ی خود یکی از آنها را تهیه کنید.

دستبند طلا، نقره یا دستبندهای بافت و سوزن‌دوزی‌شده

اگر به دنبال یک کادوی شیک برای دخترهای 15 تا 20 ساله هستید، دستبند طلا یا دستبند نقره یا دستبندهای بافت انتخاب‌های بسیار مناسبی به‌شمار می‌آیند. انواع بسیار متنوعی از دستبند در بازار وجود دارد که می‌توانید بر اساس بودجه‌ی خود، استایل و سلیقه‌ی طرف مقابل یکی از آن‌ها را خریداری کنید.

خرید از گالری طلاباش: گردنبند دخترانه

ساعت مچی فانتزی

یکی از بهترین کادوهای تولد دخترانه، ساعت مچی است. ساعت‌های فانتزی که طرح‌ها، رنگ‌ها و مدل‌های جذاب دارند را می‌توان با قیمت‌های مناسب تهیه کرد. مزیت ساعت مچی فانتزی این است که دخترهای نوجوان می‌توانند ساعت‌های رنگی خود را با استایل‌های مختلف ست کنند.

عینک آفتابی به‌عنوان کادو تولد برای دختر

از دیگر ایده‌های خرید اکسسوری به عنوان کادوی تولد دخترانه، عینک آفتابی است. عینک‌های آفتابی در مدل‌ها و قیمت‌های متنوع در بازار یافت می‌شوند. البته حتماً حواستان باشد که با توجه به فرم صورت و طبق سلیقه‌ی دختر نوجوان موردنظرتان برای او عینک دودی خریداری کنید.

گوشواره‌ طلا یا گوشواره نقره

گوشواره طلا ظریف از جنس طلا یا نقره به‌عنوان کادو برای نوجوان دختر یک تیر با دو نشان است. زیرا باعث خوشحالی او شده و هم یک نوع پشتوانه و پس‌انداز مالی دریافت می‌کند. توجه داشته باشید که در میان نوجوانان، گوشواره‌های ریز و ظریف طرفداران بیشتری دارند. حتی می‌توانید برای کادوی تولد دختر خود یک گوشواره‌ی اختصاصی سفارش دهید که مثلاً اسمش روی آن طراحی شده یا طرح موردعلاقه‌اش را داشته باشد.

جعبه جواهرات به عنوان کادو تولد برای دختر

جعبه‌ی جواهرات از دیگر هدایای کاربردی برای دختران است. آن‌ها می‌توانند برای نگهداری زیورآلات دم‌دستی و بدلیجات خود از این جعبه‌های فانتزی استفاده کنند. جعبه‌ی جواهرات موزیکال یک هدیه تولد مناسب برای دخترهای نوجوان است.

زیورآلات نقره

بهترین کادو تولد دخترانه می‌تواند زیورآلات نقره باشد. چرا؟ چون دخترها عاشق زیورآلات هستند؛ بنابراین اگر نمی‌خواهید به اندازه‌ی طلا و جواهر هزینه کنید، بهتر است سراغ مدل‌های ساخته شده با نقره بروید. می‌توانید با قیمتی مناسب، ست یا نیم‌ست نقره برای کادو تولد دخترانه بخرید.

 

نیم‌ست طلا

آخرین پیشنهاد ما برای خرید کادو تولد برای دختر نیم‌ست طلاست. البته می‌توانید خودتان یک گردنبند زنجیری طلا را با انگشتر طلا ست کنید و هدیه دهید. یا صرفاً یک آویز یا سنجاق‌سر طلا برای دختر نوجوان خود به عنوان هدیه بخرید.

خرید از گالری طلاباش: دستبند دخترانه

 

 

کلام آخر

در این مطلب چندین پبشنهاد کادو تولد برای دخترها را معرفی کردیم. اما در آخر لازم است یادآوری کنیم که انواع لباس، وسایل ورزشی، آلات موسیقی و ده‌ها چیز دیگر را می‌توان به عنوان کادو برای دختر در نظر گرفت. این شما هستید که در نهایت باید بر اساس روحیه، رشته‌ تحصیلی و ورزش یا هنر موردعلاقه‌ی دختر موردنظرتان، بهترین کادو را برای تولد او خریداری کنید.

منبع: countryliving

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.